Web Analytics Made Easy - Statcounter

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتب کاربردی و دانشگاهی از امروز با ۴۸ هزار عنوان کتاب در تالار علامه امینی دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.

سعید عابدینی مدیر عامل انجمن ناشران بین المللی ایرانیان و مسئول نمایشگاه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه ۱۶ ناشر ایرانی به نمایندگی از بیش از ۴۸۰ ناشر خارجی در این نمایشگاه حضور دارند گفت: این کتاب‌ها درباره بیش از ۱۶۰ موضوع علمی منتشر شده است که تخفیف ۲۰ تا ۷۰ درصدی نیز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایشگاه با اشاره به شعار نمایشگاه کتب دانشگاهی افزود: «نه به افست» شعاری است که برای این دوره در نظر گرفته ایم، زیرا در حوزه نشر بین الملل با شرایطی روبه رو هستیم که در آن کتاب‌هایی که نسخه اصلی هستند ارزان‌تر از نسخه کپی، که به آن افست گفته می‌شود، به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کتاب این نمایشگاه برای بازدید عموم دانشجویان و دانشگاهیان تا ۲۴ آبان از ساعت ۹ تا ۱۷ در تالار علامه امینی دانشگاه تهران دایر است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید

رضا حاجی آبادی مدیر انتشارات هزاره ققنوس در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: انتشارات هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: از زمان پایان سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا امروز ۱۵۰ عنوان کتابمان تجدید چاپ شده که در نمایشگاه امسال عرضه می شوند.

کد خبر 6096302 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ بن دانشجویان ۷۰۰ هزار تومان شد
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید