Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@12:19:10 GMT

ماجرای رها شدن صدها تن سیب باغداران ارومیه کنار جاده چه بود؟! + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۰۹۲۷

ماجرای رها شدن صدها تن سیب باغداران ارومیه کنار جاده چه بود؟! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: رها شدن صدها تن سیب درختی در حاشیه جاده اشنویه به ارومیه ماجرای جالبی دارد. فیلم رها شدن سیب بدون جعبه و به صورت فله ای در کنار جاده باعث تعجب همه افرادی که از این منطقه عبور می کردند، شده بود.

حجم ویدیو: 2.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27 دانلود ویدیو

چند روز پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن باغداران ارومیه سیب های زیر درختی را لب جاده رها کردند و به اصطلاح دور ریختند که با پیگیری های خبرنگار رکنا داستان رها شدن این مقدار سیب به صورت فله ای مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار گروه اقتصادی رکنا، در تماس با روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی پیگیر این ماجرا شد.

یکی از مسولان این روابط عمومی گفت: سیب هایی که در منطقه اشنویه شهرستان ارومیه کنار جاده رها شده، سیب های زیر درختی است که مورد استفاده کارخانه های کنسانتره - کنسرو سازی و آبمیوه - قرار می گیرد و به علت نداشتن محلی برای نگهداری در حال حاضر کنار جاده دپو شده است. وی افزود: این مقدار سیب توسط پیمانکاران از باغدارها خریداری شده و در زمان مشخص بارگیری و به کارخانه انتقال داده می شوند.

فرخ میکائیل یک از پیمانکاران خریدار سیب های زیر درختی گفت: به علت وضعیت بد هوا در این چند روز گذشته حجم سیب زیر درختی زیادشده است و ما هم مجبور به دپو کردن سیب ها شدیم و چون حجم زیاد است ناچاریم سیب ها را کنار جاده دپو کنیم تا با وسایل نقلیه بتوانیم به کارخانه ها انتقال دهیم.

در فیلم زیر بخشی از صحبت های پیمانکاران را درباره سیب های رها شده مشاهده می کنید.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان به اسرائیل: شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید

نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابهت اسرائیل با عملیات «وعده صادق» فروریخت، اظهار کرد: آنها دیگر جرات نمی‌کنند به راحتی هر جا که دل‌شان خواست را بمباران و ترور کنند و کسی هم مقابل‌شان نایستد.

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: در دنیای امروز اگر در مقابل کسانی که جاه‌طلبی و قلدری می‌کنند، ایستادگی و مقاومت نکنی آنها هر روز جری‌تر وجری‌تر می‌شوند.

وی ادامه داد: اقدام سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» غرورآفرین بود به طوری که دنیا تصور نمی‌کرد نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بتوانند حتی یک سنگ به طرف‌شان پرتاب کنند؛ آن هم در عملیاتی که تمامی قدرت‌های موشکی دنیا به کمک اسرائیل آمدند ولی در نهایت این پهپادها و موشک‌های ایرانی بود که با اهداف اصابت کرد و ابهت آنها را فروریخت.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عملیات «وعده صادق» این موضوع را در آینده در ذهن آنها تداعی می‌کند که از این به بعد جرات نکنند به راحتی هر جا دلشان خواست ترور و بمباران کند و هیچ کسی هم در مقابل‌شان نایستد.

پزشکیان با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اسرائیل با کمک آمریکا و افرادی که دم از حقوق بشر و انسانیت می‌زنند، هر روز زن و بچه و پیر و جوان را بمباران می‌کند و در مقابل سازمان ملل متحد و مجامع حقوق بشری سکوت کرده و چیزی نمی‌گویند؛ این کار آنها وحشتناک است و بعد هم دم از انسانیت می‌زنند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ایران برای اتفاقی که برای دختری افتاد، زمین و زمان را به هم ریختند که شما حقوق بشر را زیرپا گذاشتید؛ شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید.  با زن و بچه‌ و بیمارستان و اماکن دیپلماسی چه کار دارید؟ این‌ها نامرد هستند.

وی درباره تبعات عملیات «وعده صادق» بر اقتصاد کشور تصریح کرد: مساله اقتصاد چیز دیگری است؛ باید در عرصه اقتصادی تک‌صدایی برداشته شود و از همه مردم ایران که دل در گروی آب و خاک کشور دارند استفاده شود.

پزشکیان ادامه داد: باید افراد توانمند با تفکرات، قومیت و جناح سیاسی متفاوت را بازی داد؛ چون در غیر این صورت به نتیجه نمی‌رسیم. همه مردم ایران از این‌که ما در مقابل تجاوز، قلدری و زورگویی ایستادیم خوشحال هستند؛ پس باید براساس لیاقت و شایستگی مردم از آنها در جایگاه‌های مختلف حکومت و در سیاست و مدیریت استفاده کرد تا بتوانیم کاری را انجام دهیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج نشین را متوقف کرد
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • یک دانشگاه آمریکایی دیگر هم به جمع حامیان فلسطین اضافه شد
  • پزشکیان به اسرائیل: شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید
  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • این مرد با چنگ و دندان شغلش را حفظ کرده است | در کوچه درختی چه می گذرد؟
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • باغداران مبارزه به موقع با آفات درختان مرکبات را جدی بگیرند