Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@03:46:53 GMT

جوانان و زنان حلقه مفقوده در بودجه ۹۷ شهرداری

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۱۰۴۰

جوانان و زنان حلقه مفقوده در بودجه ۹۷ شهرداری

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، احمد مسجدجامعی در بیست و یکمین جلسه شورای شهر تهران در بررسی الزامات بودجه 97 شهرداری گفت: جوانان و زنان در خط مشی اساسی این برنامه دیده نشده‌اند، در حالی‌که مهم هستند.

وی ادامه داد: ارتقای سطح مشارکت شهروندی و کاهش آسیب‌های اجتماعی برای صیانت از خانواده مطرح است، اما خانواده فقط از حوزه کاهش آسیب‌ها دیده شده نه آن وظیفه‌ای که در سلامت جامعه مهم بوده و برعهده خانواده گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در برنامه قبل پیشنهاداتی برای دختران دیده شده بود اما اکنون فقط زنان در مقوله خانواده مطرح است و مسئله جوانان هم در این مصوبه مغفول مانده است.

مسجدجامعی گفت:‌ اگر می‌خواهیم تحرک داشته باشیم، باید برنامه‌های اجرایی ذیل خط مشی مشخصی تعریف شوند تا رویکرد جدیدمان در حوزه جوانان و زنان بازتاب داده شود.

وی افزود: ما نسبت به برنامه پنج ساله شهرداری عقب هستیم و در دیدار با رئیس‌جمهور تأکید شد که اسناد فرادستی در بحث حمل‌ونقل ریلی فقط به مترو معطوف نشود بلکه در برنامه‌هایمان توسعه حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه خطوط ریلی دیده شود.

مسجد جامعی همچنین پیشنهاد داد افزایش ظرفیت مسافرگیری در حمل‌ونقل عمومی و تکمیل چرخه حمل‌ونقل عمومی دیده شود، درواقع سیاست‌های جداگانه برای اتوبوس‌رانی، مترو و... حذف و یک سیاست یکپارچه دیده شود.

706

شورا شهرداری عضو شورای اسلامی احمد مسجدجامعی جوانان و زنان آسیب‌های اجتماعی مشارکت شهروندی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج

مهدی رمضانی در دیدار‌های جداگانه با کارگران آسیب‌دیده ضمن آرزوی سلامتی، مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد و خواستار تسریع در روند درمان و کار‌های اداری این کارگران شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان همچنین با حضور در منزل جعفر میرزایی کارگر فوت شده در حادثه کارگری، ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم، اظهار داشت: بحث ایمنی باید جدی گرفته شده و با متخلفان برخورد شود تا کارگران دچار حادثه نشده و خانواده‌ها عزادار نشوند.

مدیرکل کار کردستان نیز در این دیدار گفت: تمام توان خود و ادارات زیر مجموعه وزارت کار در استان را در جهت حمایت از کارگران آسیب دیده بکار خواهیم گرفت، و حمایت از این اقشار را وظیفه خود میدانیم.

فرزاد پیشکاری گفت: در راستای حفظ ایمنی، بهداشت و صیانت از حق و حقوق کارگران ۲۳ بازرس کار در استان سال گذشته بیش از ۱۹ هزار بازرسی از کارگاه‌ها، کارخانجات، واحد‌های تولیدی و صنعتی، ابنیه و کارگاه‌های پرخطر را انجام داده‌اند تا کارگران به عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور دچار سانحه و آسیب نشوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد