Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان از اختصاص یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به مجتمع فرهنگی و هنری دهگلان خبر داد.

عیسی فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دهگلان، با بیان اینکه داشتن مجتمع فرهنگی و هنری جزو نیازهای این شهرستان بود، اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های لازم یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به مجتمع فرهنگی و هنری این شهر اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کلنگ احداث این مجتمع فرهنگی و هنری در سال 90 توسط استاندار وقت به زمین زده شد و اعتباری 100 میلیون تومانی برای آن در نظر گرفته شد.

مجتمع فرهنگی و هنری دهگلان صفر درصد پیشرفت فیزکی دارد

رئیس ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه در این سال‌های اخیر صفر بود، تصریح کرد: بخاطر اینکه این پروژه هیچ‌گونه پیشرفت فیزیکی نداشت هیچ اعتباری هم به آن اختصاص داده نمی‌شد اما خوشبختانه اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومانی جذب شد.

وی ادامه داد: این مجتمع فرهنگی و هنری در زمینی با مساحت 2200 متر مربع و زیربنای 3200 متر مربع در 4 طبقه احداث می‌شود و شامل کتابخانه، سالن اجتماعات، نگارخانه، انواع کلاس‌های مختلف هنری، پلاتوی نمایشی و کارگاه‌های آموزشی موسیقی است.

فلاحی با بیان اینکه شهرستان دهگلان فاقد سالن اجتماعات است، افزود: در این پروژه سالن اجتماعاتی با ظرفیت 400 تا 500 نفر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه به سبب وجود نگارخانه سبب رونق دادن به دهگلان می‌شود، اظهار کرد: علاوه بر اینکه این پروژه نمای جدیدی به شهر می‌دهد، می‌توانیم با جذب هنرمندان از شهرهای دیگر در جهت رونق دادن به شهر گام برداریم.

رئیس ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان گفت: کمتر از یک ماه دیگر ساخت این مجتمع فرهنگی و هنری در این شهر آغاز می‌شود اما تکمیل این پروژه نیازمند اعتبار 5 میلیارد تومانی بوده و 3 تا 4 سال نیز طول می‌کشد.

انتهای پیام/

R7848/P1336/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا خراسان رضوی گفت: آیین افتتاحیه همزمان دو هزار و ۹۵۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در شهرآباد بردسکن  برگزار خواهد شد.


سرهنگ محمد روحانی افزود: این طرح ها شامل احداث و تکمیل مسکن محرومان به تعداد هزار و ۱۰۲ طرح، احداث و تکمیل مراکز آموزشی ۱۳۲ طرح، آسفالت راه‌ های روستایی و بین مزارع ۶۲ طرح،  ۸۵ طرح آبرسانی و توزیع آب، ۳۸ طرح کشاورزی و هزار و ۵۳۱ طرح مرمت و بهسازی مراکز فرهنگی، مذهبی، ورزشی و واحدهای مسکونی است.


وی بیان کرد: مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد بردسکن و طرح آبرسانی ۱۵ روستای دیگر استان به طور همزمان افتتاح و مورد بهره‌ برداری قرار خواهد گرفت.

 

سرهنگ روحانی اعتبار صرف شده برای کل این طرح ها را  بیش از ۴۵۵ میلیارد تومان اعلام کرد.


وی گفت برای اجرای مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد ۱۲.۵ میلیارد تومان و برای آسفالت مزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای شهرآباد شش و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل