Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@16:02:25 GMT

حبس شدن 2 خانم در پژو 206 واژگون شده (+ عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۳۰۲۸

حبس شدن 2 خانم در پژو 206 واژگون شده (+ عکس)

سخنگوی آتش‌نشانی ورامین گفت: بر اثر واژگونی یک خودروی پژو ۲۰۶، دو سرنشین خانم داخل خودرو محبوس شدند.

بهنام کرمانی در گفت‌وگو با تسنیم، با اعلام خبر واژگونی خودروی پژو 206 در کمربندی ورامین ـ پیشوا درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 7 صبح امروز حادثه واژگونی خودرو در کمربندی ورامین ـ پیشوا به سامانه 125 ورامین اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره دو و تیم نجات ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی ورامین به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ورامین ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی پژو 206 صندوق‌دار با سه سرنشین خانم به هنگام حرکت در مسیر به دلایل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از واژگونی و برخورد با گاردریلهای مسیر، در محل متوقف شده بود.

وی ادامه داد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان یکی از سرنشینان از داخل خودرو خارج شده اما دو سرنشین دیگر همچنان داخل خودرو محبوس بودند که آتش‌نشانان به سرعت ایمن‌سازیهای لازم را انجام دادند و پس از دقایقی با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی موفق شدند دو سرنشین محبوس شده را از داخل خودرو خارج کنند.

کرمانی تصریح کرد: هر دو سرنشین که دچار مصدومیت شده بودند برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند، در پایان پس از بازگشایی معبر و انتقال خودرو به حاشیه امن، محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد و عملیات در ساعت 7:41 پایان یافت.

منبع: تسنیم

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرعامل هلال‌احمر کرمانشاه گفت: با امداد نیروهای هلال‌احمر، خودروی گرفتار در رودخانه زمکان ثلاث‌باباجانی با ۶ سرنشینش نجات یافت.

محمدباقر محمدی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۶ روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه مبنی بر گیر افتادن خودرو نیسان‌وانت در بستر رودخانه زمکان از توابع شهرستان ثلاث‌باباجانی و گرفتار شدن ۶ نفر در خودروی فوق، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دره‌شهر ثلاث‌باباجانی به پشتیبانی شعبه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از دسترسی تیم عملیاتی به خودرو، عملیات نجات خانواده ۶ نفره آغاز و با تلاش نیروهای امدادی افراد به محل امن منتقل شده و وانت نیسان نیز به وسیله خودروهای کمک‌دار جمعیت هلال‌احمر از رودخانه بیرون کشیده شد.

کد خبر 847391 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم هلال احمر استان کرمانشاه خودرو حوادث ایران

دیگر خبرها

  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین