Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه عکس «محرم و صفر» با موضوع «سربازان کوچک امام حسین(ع)» در دلوار افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در آیین افتتاح نمایشگاه عکس «سربازان کوچک امام حسین(ع)» مجتبی آتشی مسئول انجمن عکاسان دلوار گفت: از یک ماه پیش برنامه های برای آمادگی  برپایی نمایشگاه برای جمع‌آوری عکس‌های هنری از عکاسان مطرح بخش ساحلی و روستاهای مجاور آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نمایشگاه با 35 اثر مطرح و نمونه با حضور عکاسان بخش دلوار با موضوع سربازان کوچک امام حسین(ع) با هدف ارج نهادن به مقام علی اصغر(ع)و حضرت رقیه (س) و حضرت قاسم (ع) برگزار شده است.

آتشی افزود: جهت بازدید این نمایشگاه در دو نوبت صبح و بعد از ظهرها به مدت 6 روز در شهر و بخش دلوار از جمله روستاهای پر جمعیت برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته می شود.

وی تصریح کرد: بعد از برگزاری این نمایشگاه در نظر داریم تا با جمع‌آوری تصاویری که از سوی عکاسان بخش دلوار از مکان های تاریخی و نمونه گردشگری دیار شهید رئیسعلی دلواری را برپا کنیم.

مسئول انجمن عکاسان دلوار در ادامه گفت: علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه عکس «سربازان کوچک امام حسین(ع)» امروز می‌توانند به حسینیه حضرت رقیه (س) و روز های آینده درمحل برگزاری مراسم ایام عزاداری سرو سالار شهیدان درروستاهای مجاور شهر دلوار مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • تعاملات تجاری همدان با حضور در اکسپو افزایش یافت
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد