Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ جواد خامسان، امروز(21 آبان‌ماه)، در مراسم هفتادمین سالروز تأسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر  گفت : ما خوشحالیم که با برنامه‌ریزی کارشناسان و هدایت‌های عوامل انسانی استان، جوانان خراسان‌جنوبی توانستند تحولی را در سال گذشته در جمعیت هلال احمر ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های فرهنگی برای فعالیت‌های جوانان در استان محدود است، افزود: در هرجایی که در کشور مشکل وجود داشته است، جوانان همواره کمک کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هیچ زمانی از سوی جوانان این مملکت کمبودی را ندیدیم، تصریح کرد: جوانان این مملکت در یک مقطعی در جنگ درخشیدند و در یک مقطع دیگر برای توسعه کشور تلاش می‌کنند.

خامسان با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف در هر جایی به جوانان اعتماد کردیم، درخشش و موفقیتی از آنان دیدیم، افزود: برای جوانان آن چنان که باید در کشور سرمایه‌گذاری نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه خراسان‌جنوبی به لحاظ زیرساخت‌ها در محرومیت است، اظهار کرد: جوانان سرمایه‌های اجتماعی، اقتصادی هستند و باید از آنان استفاده کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شخصیت انسان در مقطع جوانی شکل می‌گیرد، افزود: با تمام این ویژگی‌هایی که در جوانان وجود دارد؛ چه اندازه برای جوانان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

خامسان با بیان اینکه برای جوانان امروز چه برنامه‌ای داریم، تصریح کرد:  این جوانان در هر عرصه‌ای باشند پای پرچم ایثار و شهادت خواهد بود.

وی یادآور شد: اگر در عرصه فرهنگی نیز به جوانان اعتماد کنیم موفقیت‌هایی به ارمغان خواهند آورد.

در پایان این مراسم، از نفرات برگزیده جمعیت هلال احمر قدردانی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین گفت: محور انارک به زواره که در دو روز گذشته بر اثر سیلاب مسدود شده بود امروز پس تلاش‌های چندین ساعته بازگشایی شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: پیرو اطلاع مرکز Eoc جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ساعت ۱۱:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت و اعلام مسدودی پل سنگی در محور انارک نائین به زواره اردستان، بلافاصله ۳ تیم به استعداد یک دستگاه کامیون لجن‌کش و ۲ دستگاه خودرو و ۸ نفر نیروی عملیاتی جهت تخلیه سیلابی که مسیر را مسدود کرده بود اعزام شد.

وی ادامه داد: در این عملیات نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان نائین جهت بازگشایی محور انارک به زواره که بیش از ۲۴ ساعت به طول انجامید تلاش کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین افزود: خوشبختانه محور زواره به انارک ساعت ۱۳ امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با همکاری نیروهای راهداری، هلال احمر و پلیس راه شهرستان نائین بازگشایی شد.

کد خبر 750889

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان