Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@09:27:14 GMT

مرکز تحقیقات گیاهان دارویی یاسوج اعتبار ندارد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۵۰۶۹

مرکز تحقیقات گیاهان دارویی یاسوج اعتبار ندارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مناطق کمتر توسعه یافته را با سرمایه‌گذاری صنعتی توسعه می‌دهیم، گفت: توسعه مرکز تحقیقات گیاهان دارویی یاسوج نیازمند حمایت ویژه مسئولان و متولیان امر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج به‌نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده ظهر امروز در بازدید از مرکز تحقیقاتی صنعتی گیاهان دارویی با اشاره به نقش گیاهان دارویی در رشد بخش صنعت اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت نگاه ویژه‌ای به مناطق کمتر توسعه یافته دارد و در این راستا به زودی از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) دعوت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به توانمندی که کارشناسان ایدور در بخش صنعت دارند از این سازمان دعوت می‌شود که به استان سفر کنند.

دیودیده در زمینه مرکز تحقیقات صنعتی گیاهان دارویی شهر یاسوج گفت: این مرکز با توجه به نوع خدماتی که به شهروندان ارائه می‌کند نیازمند توسعه بیشتر بوده و ما هم از طریق قانونی و با هدف توسعه بخش صنعت و رونق اقتصادی به مرکز تحقیقات گیاهان دارویی کمک می‌کنیم.

این مسؤول با اشاره به ظرفیت استان در حوزه گیاهان دارویی گفت: در تلاش هستیم استان کهگیلویه و بویراحمد را به قطب صنعت گیاهان دارویی در کشور تبدیل کنیم.

دیودیده در پایان خاطرنشان کرد: صنف عطاران استان به جهت اطمینان بیشتر مصرف‌کنندگان آموزش کافی در زمینه شناخت کافی گیاهان دارویی را سپری کنند.

انتهای پیام/

R41452/P1336/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمیدیه رتبه برتر تولید نعنای دارویی در استان خوزستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، استان خوزستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی ازجمله گیاهان دارویی است و شهرستان حمیدیه نیز رتبه برتر تولید نعنای دارویی را دارد.

در این شهرستان انواع گیاهان دارویی کشت می‌شود و سطح زیر کشت دو نوع نعنای فلفلی و معمولی، ۲۰ هکتار است.

مهدی سلطانی، یکی از کشاورزان حمیدیه که حدود ۱۵ سال است در زمین کشاورزی اش نعنا کشت می‌کند، می‌گوید: ۵ بار در سال نعنا برداشت می‌کند و محصول تولیدی علاوه بر صادرات به نقاط مختلف خوزستان، به استان‌های همجوار ارسال می‌کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • کهگیلویه و بویراحمد، بهشت گیاهان داروئی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • حمیدیه رتبه برتر تولید نعنای دارویی در استان خوزستان+فیلم
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • ظرفیت کشت گیاهان دارویی در بیش از ۵۰ نقطه لرستان
  • اهلی سازی دو گیاه دارویی در خراسان شمالی
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد