Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:17:34 GMT

پرداخت روزانه 475 فقره تسهیلات ازدواج در بانک مسکن

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۶۰۴۰

پرداخت روزانه 475 فقره تسهیلات ازدواج در بانک مسکن

تهران- ایرنا- بانک مسکن در مدت 77 روز اجرای طرح ضربتی تسهیلات ازدواج به طور متوسط روزانه 475 فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت کرد.

به گزارش یکشنبه تارنمای بانک مسکن، این بانک پس از دستورالعمل بانک مرکزی درباره اجرای طرح ضربتی اعطای تسهیلات ازدواج از آغاز مردادماه تا نیمه مهرماه امسال، 36 هزار و 602 فقره تسهیلات ازدواج به ارزش سه هزار و 836 میلیارد و 500 میلیون ریال پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از آغاز امسال تا پایان تیرماه (چهار ماه نخست سال) 2 هزار و 565 فقره تسهیلات ازدواج از سوی بانک مسکن به متقاضیان پرداخت شد اما در 2.5 ماه اجرای طرح ضربتی میزان تسهیلات پرداختی به 36 هزار و 602 فقره رسید.
بانک مسکن در هفته های گذشته نیز با وجود پایان زمان اجرای طرح ضربتی تسهیلات ازدواج، همچنان به تامین مالی زوج ها پایبند بوده؛ به طوری که از شانزدهم مهرماه تا پایان هشتم آبان ماه سه هزار و 142 فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است.
در عین حال بررسی عملکرد بانک مسکن در خصوص تسهیلات قرض الحسنه در استان تهران از ابتدای سال 95 تا پایان 15 آبان ماه سال جاری، نشان می دهد که در این بازه زمانی تعداد ثبت نام کنندگان واقعی برای دریافت تسهیلات ازدواج از بانک مسکن معادل 11 هزار و 286 نفر بودند که 11 هزار و 151 نفر موفق به دریافت تسهیلات ازدواج شدند و 125 نفر نیز در مرحله تکمیل مدارک هستند.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، پس از استان تهران که با ارائه 11 هزار و 151 فقره تسهیلات ازدواج از ابتدای سال 95 تا 15 آبان ماه سال جاری، در رتبه نخست پرداخت این نوع تسهیلات قرض الحسنه قرار گرفت، استان خوزستان با پرداخت 10 هزار و 602 فقره، استان خراسان رضوی با پرداخت 8 هزار و 892 فقره، استان فارس با پرداخت 6 هزار و 65 فقره و استان آذربایجان غربی با پرداخت 4 هزار و 325 فقره تسهیلات ازدواج در رتبه های بعدی قرار دارند.
به گزارش ایرنا، طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی بانک ها موظفند برای هریک از زوج ها به طور جداگانه 100 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج پرداخت کنند.

IRNAeco@
اقتصام**1108*1961* تنظیم: ایرج منصوری* انتشار: مریم مسعود

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار رئیس و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه بوشهر، اظهار داشت: رضایتمندی مردم از بانک مهر بوشهر نشان از تعامل این بانک با مردم و درک مردم از این است که بانک در مقام خدمت است.

وی با اشاره به سه شکل نظام بانکی، افزود: یک بانک باید در فضای خدمتگزاری اقدامات حمایتی انجام دهد و تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد پایین و اقساط درازمدت به مردم ارائه کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یادآور شد: نظام بانکداری کشور دچار بیماری جدی است و اثرات آن به جای دیگر هم اصابت می کند.

وی خواستار تسریع در ارائه خدمات بانکی به ویژه در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری شد و عنوان کرد: روابط عمومی بانک مهر باید کارهای بزرگی که این بانک انجام داده است را با ارتباط گیری با صداوسیما و تولید کلیپ های کوتاه منعکس کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: خدمات به موقع و قرض الحسنه باعث اعتماد و مراجعه بیشتر مردم شده و می تواند این بانک را به عنوان یک مدل و الگو مطرح کند.

وی تاکید کرد: بانک ها در زمینه ارائه خدمات اجتماعی به مردم به ویژه نیازمندان مانند توزیع بسته های معیشتی ورود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار افزایش شعبات بانک مهر ایران در استان بوشهر شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری