Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@17:53:49 GMT

آل سعود پایان عمر خفت بار خود را می‌گذراند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۷۲۱۶

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از رسا حجت‌الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری به سیاست های خصمانه آل سعود در برابر کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: آمریکا در کنار آمریکا و رژیم صهیونیستی بزرگترین حامی تروریسم در جهان به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که آل سعود با چراغ سبز آمریکا ماه ها است مردم مظلوم یمن را قتل و عام می کند، افزود: متأسفانه به دلیل عدم رضایت آمریکایی ها، این مسأله در سازمان های بین المللی تنها در حد چند نطق باقی مانده است.
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که عربستان سعودی باید به سیاست های خصمانه و تفرقه انگیز خود در منطقه پایان دهد، خاطرنشان کرد: آل سعود باید از سرنوشت صدام جنایت کار درس بگیرد و به سیاست های جنایت کارانه خود پایان دهد.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل سعود امروز هم پیمان آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی گناه منطقه تبدیل شده است، تصریح کرد: جنایت هایی که آل سعود در یمن مرتکب شده دل هر انسان آزاده ای را به درد خواهد آورد.
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که مردم و کودکان بی گناه یمن ماه ها است در قحطی و کمبود مطلق دارو به سر می برند، خاطرنشان کرد: متأسفانه سازمان به اصطلاح حقوق بشری نیز تنها در حد تماشاچی این جنایت ها هستند.
وی با تأکید بر این که کشورهای اسلامی باید علیه جنایت های آل سعود در منطقه قیام کنند، تصریح کرد: این رژیم جنایت کار و کودک کش بسیاری از گروه های تروریستی در خاورمیانه و سایر نقاط جهان را حمایت مالی می کند.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل سعود به پایان عمر ذلالت بار خود رسیده است، خاطرنشان کرد: اقدامات جنایت کارانه سران این کشور نشان دهنده این است که رژیم آل سعود سال های پایان عمر خفت بار خود را می گذراند.
حجت الاسلام صادقی اقدامات آل سعود در سال های اخیر را جنون آمیز توصیف کرد و گفت: پس از شکست های متعدد این رژیم و همپیمانان غربی اش در برابر جبهه مقاومت، شاهد برخی تحرکات غیراصولی از سوی این رژیم جنایت کار در منطقه هستیم.
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل سعود با کشتار مردم بی گناه یمن خوی وحشی و حیوانی خود را بیش از هر زمان دیگری به جهانیان نشان داد، گفت: امروز یک نفرت بین المللی نسبت به اقدامات و سیاست های آل سعود در منطقه وجود دارد.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آل سعود جنایت کار که به حمایت های آمریکایی ها به خود می نازد با اقدامات جنون آمیز خود در سال های اخیر ثابت کرد که به هیچ اصول انسانی پایبند نیست، تصریح کرد: این رژیم فاسد برای بقای خود دست به هر جنایتی در منطقه و سایر نقاط جهان خواهد زد.
حجت الاسلام صادقی با بیان این که کشتار انسان های بی گناه و حمایت مالی از گروه های تکفیری تروریستی مهم ترین اقدام رژیم فاسد آل سعود در دهه های اخیر بوده است، گفت: این رژیم جنایت کار در سال های اخیر با پرورش و حمایت گروه های تکفیری و تروریستی منطقه را به آشوب کشاند.
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تفکرات گروه های تکفیری و تروریستی منطقه برگرفته از مجامع علمی آل سعود است، افزود: آل سعود جنایت کار هر روز که از عمرش می گذرد، عمق جنایت های آنها علیه انسان ها بیشتر آشکارم ی شود.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که عربستان سعودی در حال حاضر تحقق سیاست های آمریکایی ها در منطقه را دنبال می کند، خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی منطقه باید به این تحرکات جنون آمیز آل سعود پایان دهند.
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که اقدام وحشیانه آل سعود علیه مردم بی دفاع یمن از مصادیق آشکار جنایت جنگی است، تصریح کرد: مجمامع بین المللی به جای قرائت چند نطق بی تأثیر، به صورت عملی بر علیه این اقدامات ضد انسانی آل سعود وارد شوند.
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همه سیاست های آل سعود در منطقه با شکست های متعددی مواجه شده است، افزود: سران سعودی امروز عصبانیت خود را بر سر مردم مظلوم و بی دفاع یمن خالی می کنند.
حجت الاسلام صادقی با تأکید بر این که مجموعه اقدامات آل سعود در یمن با شکست مواجه شده است، افزود: آنها نه تنها نتیجه میدانی نگرفتند بلکه انصارالله در عرصه نظامی ضربات سنگینی را به ائتلاف جنایتکاری با محوریت رژیم آل‌سعود وارد کرد.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به زیاده گویی های مقامات سعودی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: رژیم آل سعود فکر می کند که جمهوری اسلامی نیز دیگر کشورهای منطقه است، اما نمی داند که اگر بخواهد کوچکترین تحرکی کند ایران اسلامی چنان پاسخی به آنها خواهد داد که در تاریخ ثبت کنند.
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که مقامات سعودی باید مراقب اظهارات خود در برابر ملت ایران اسلامی باشند، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در دفاع از تمامیت ارزی خود با هیچ کسی تسامح نخواهد داشت.
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل سعود باید جنگ هشت ساله ایران اسلامی با رژیم صدام را به خاطر بیاورد، بیان داشت: همه کشورهای قدرتمند جهان از رژیم فاسد صدام حمایت مالی، اطلاعاتی و تسلیحاتی می کردند، اما باز هم در برابر جمهوری اسلامی ایران شکست خورد.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که پاسخ نظام مقدس جمهوری اسلامی به کوچکترین تحرک دشمن، سخت و شکننده خواهد بود، خاطرنشان کرد: نیروی های مسلح ایران اسلامی هر کشوری را که بخواهد نگاه چپ به خاک این سرزمین کنند، با خاک یکسان خواهد کرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشور‌های منطقه در تعامل بود

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای علی باقری معاون سیاسی وزیر  خارجه ایران در مورد سیاست همسایگی جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی ویژه خبری گفت: در طول این مدت بحث اساسی که مطرح بود، این بود که ما به دنبال تنش نیستیم. ما در طول هفت ماه گذشته از همه‌ی ظرفیت‌های خودمان چه ملی، چه منطقه‌ای و چه بین المللی استفاده کردیم تا تنش در سطح منطقه تسری پیدا نکند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ما در چارچوب سیاست همسایگی، تعامل بسیار به هم پیوسته‌ای را با کشور‌های همسایه ایجاد کردیم. این امروز یک سرمایه‌ی ارزشمند برای جمهوری اسلامی ایران برای مواجهه با دشمن منطقه و طرفی است که همواره به دنبال اخلال و ثبات زدایی از منطقه است و همیشه توانسته منافع نامشروع خودش را از طریق قلدری تعقیب بکند.  تحکیم پیوند‌های جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های منطقه  فضای جدیدی را در منطقه ایجاد کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تعامل ایران با کشورهای منطقه در زمان پاسخ به رژیم صهیونیستی و اجرای عملیات وعده صادق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پیام پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی برای منطقه

کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران هم قدرت و هم این اراده را دارد که به مخل امنیت منطقه اجازه ندهد امنیت منطقه را مختل کند.
جمهوری اسلامی به کسی اجازه شیطنت، اشتباه یا دیوانگی در منطقه را نمی دهد. 
هزینه بی ثباتی را باید طرفی بدهد که ثبات زدا است.
همه ما یعنی کشورهای حوزه ی  خلیج فارس بر این نکته اذعان داریم که  مناسبات سیاسی مبتنی بر اعتماد متقابل باید با روابط مستحکم و به هم پیوسته ی اقتصادی تضمین بشود که لازمه آن ثبات و امنیت است. ایران در این قضیه نشان داد  که ضامن این امنیت است. این برای کشورهای منطقه اطمینان بخش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در خدمت منافع و امنیت ملی ایران

ایران توانمندی ثبات ساز نظامی خودش را از جایی اجاره نکرده و وابستگی به کسی ندارد، چون اگر از جایی گرفته بود باید بالاخره منافع آن طرفی که این توانمندی را در اختیار ایران قرار داده باید رعایت کند؛ این داشته و سرمایه ایرانی است و لذا صرفا ما به دنبال امنیت ملی خودمان هستیم صرفا به دنبال صیانت از تمامیت ارضی خودمان هستیم لذا این داشته خودمان را برای آن به کار می گیریم، این برای کشورهای منطقه هم اطمینان بخش هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

جمهوری اسلامی ایران وزنه ثبات ساز در حوزه شامات و خلیج فارس 
ایران وزنه ثبات بخش بین مناسبات در خلیج فارس و منطقه شامات است؛ عملیات وعده صادق تبلور  این نقش ثبات ساز بین حوزه خلیج فارس و حوزه شامات بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شورای امنیت باید ریشه جنگ و نسل کشی در غزه را فوراً پایان دهد/ هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی نظامی رژیم صهیونیستی
  • تصویری از جنایت رژیم صهیونیستی برنده عکس سال شد
  • «وعده صادق» پاسخ مشروع ایران به صهیونیست‌ها بود
  • تصمیماتمان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید
  • رونمایی از دو سند نویافته در خصوص تخریب بهشت بقیع
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشور‌های منطقه در تعامل بود
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه در تعامل بود
  • قدرت بازدارندگی اسرائیل در برابر ایران به پایان رسیده است