Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@19:46:54 GMT

علی‌پور آقای گل شود، به روسیه می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۸۱۵۷

روزنامه خبرورزشی نوشت: شاید دلیل اصلی آن به رقبای سرسختی باشد که در خط حمله تیم ملی خودنمایی می‌کنند. کریم انصاری‌فرد ستاره المپیاکوس است، رضا قوچان‌نژاد در لیگ هلند می‌درخشد و کاوه رضایی هم در بلژیک توانسته خوب ظاهر شود. گرچه سردار آزمون افت کرده اما در رده ملی همچنان مهره قابل اتکایی است. شاید تنها نقد وارده به دعوت مهدی طارمی باشد که او هم به عنوان وینگر چپ و راست مد نظر کارلوس کی‌روش قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجربه نشان داده مرد پرتغالی اعتقاد خاصی به لژیونرهایی دارد که در اروپا توپ می‌زنند و این دسته از بازیکنان را حرفه‌ای‌تر می‌داند اما...

این وسط یک اما وجود دارد. یک منبع مطلع و نزدیک به تیم ملی به ما خبر داد در صورتی که علی علیپور بتواند این آمادگی را حفظ کند و صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر ایران شود، احتمال دعوت او به تیم ملی قوت خواهد گرفت. طرف مدعی بود چنانچه علی علیپور بتواند در پایان لیگ هفدهم آقای گل شود، آن‌گاه می‌تواند بلیت سفر به روسیه را هم برای خود رزرو کند!

حرف پربیراهی هم نیست. در فصل ۹۳-۹۲ کریم انصاری‌فرد توانست با پیراهن تراکتورسازی تبریز آقای گل فوتبال ایران شود و به همین دلیل کارلوس کی‌روش نیز او را با خود به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برد. تنها راه علی علیپور برای رسیدن به پیراهن تیم ملی و جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم صدرنشینی و آقای گلی لیگ برتر ایران به نظر می‌رسد. راهی که در غیاب مهدی طارمی محروم، طی کردن آن کار چندان دشواری نیست. خاصه آن که علی علیپور با نظر مثبت برانکو پنالتی‌زن اول تیمش هم محسوب می‌شود. گفتنی است در حال حاضر محمد قاضی، مهاجم پدیده مشهد با ۷ گل زده صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر است که علی علیپور و عیسی آل‌کثیر را با ۶ گل زده در تعقیب خود می‌بیند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی

بازدید 18 شبکه عربی-انگلیسی اسکای نیوز عربی در گزارشی به جاده دو طرف رابطه ایران و روسیه پرداخت که در چارچوب دوگانه جنگ روسیه و اوکراین و جنگ ایران و اسرائیل در حال پیشروی است. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • واردات نفت هند از روسیه افزایش و از عربستان کاهش یافت
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه عربی
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • (ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!
  • (ویدئو) روسیه خودرو‌های زرهی غنیمت گرفته از ۱۲ کشور را به نمایش گذاشت
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • عملیات بمباران عقبه اوکراینی‌ها با بمب‌های نیم تنی