Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > خانواده - معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: موضوعاتی مانند سلامت روحی و جسمی، مشکلات اسکلتی، اضافه وزن و کمبود ویتامین D در دانش آموزان نیازمند همکاری سه جانبه امور زنان آموزش و پرورش، معاونت تربیت بدنی و سلامت و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين و به نقل از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، معصومه ابتکار در دیدار با وزیر آموزش و پرورش افزود: همکاری دو دستگاه برای ارتقای مهارت های زندگی، سلامت و نشاط دانش آموزان و خانواده ها نیز ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: راه اندازی شبکه سینا، کار بزرگ و ارزشمندی است که در کاهش آسیب های اجتماعی موثر خواهد بود.

ابتکار با تجلیل از همکاری سازنده آموزش و پرورش با معاونت امور زنان و خانواده در دولت یازدهم در موضوع آسیب های اجتماعی، اظهار امیدواری کرد که این همکاری ها در دولت دوازدهم نیز ادامه یابد.

وی تاکید کرد: پوشش تحصیلی دختران بازمانده از تحصیل درمناطق محروم از مهم ترین موضوعات مورد همکاری آموزش و پرورش و معاونت امور زنان و خانواده است و مهارت های ارتباطی نیز باید از طریق شبکه سینا، آموزش داده شود.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده بیان داشت: بلوغ دختران و ارتباط با جنس مخالف از جمله موضوعاتی است که نیازمند آموزش علمی به مدیران، والدین و سپس دانش آموزان است که البته این آموزش باید به طرز صحیحی ارائه شود، زیرا تصمیمات غلط و رفتارهای پر خطر، تخریب روحیه دانش آموزان را به دنبال دارد.

عضو کابینه تدبیر و امید، کم تحرکی را عامل اصلی بیماری ها در زنان ایرانی دانست و اظهارکرد: متاسفانه این معضل در همه رده‌های سنی جامعه زنان وجود دارد.

ابتکار با اشاره به مشکل پایه های اول تا سوم دوره ابتدایی در موضوع کلاس ورزش و دبیر تربیت بدنی، حل این مشکل را ضروری دانست.

47234

 

کلید واژه‌ها : دختران - معصومه ابتکار - زنان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی

محمدجواد خجسته مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه گفت : خوشبختانه پرچم نظام جمهوری اسلامی در خصوص خدمات رسانی و توانمند نمودن جامعه هدف روستایی بالاست و این نتیجه تلاش‌های جهادی متولیان روستایی و از جمله معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و دفتر امور روستایی و شورا‌های کشور است.

وی به دیدار روز گذشته خود با معاون برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و اشتغال معاونت توسعه روستایی مناطق محروم کشور در تهران اشاره کرد و گفت: در این دیدار ظرفیت ها، توانمندی‌ها و خواسته‌ها و انتظارات حوزه روستایی استان مطرح شد و مسوولان حوزه مناطق محروم نیز قول مساعدت و همکاری بیشتر را دادند.

وی اظهار کرد: در این دیدار دکتر رضایی معاون برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و اشتغال معاونت توسعه روستایی مناطق محروم کشور، توسعه و خدمت رسانی به روستا‌های استان کرمانشاه را یک اولویت دانست و از هدفگذاری دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه قدردانی کرد.

خجسته به نشست ویژه خود با مدیران کشوری سه بانک صادرات، اقتصاد نوین و کشاورزی در خصوص تسهیلات روستایی نیز اشاره کرد و افزود: در این دیدار‌ها خواستار صدور دستورات بانکی در خصوص پرداخت تکمیلی تسهیلات تکلیفی تبصره ۱۸ شدم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه با اشاره به درخواست توجه خاص به محرومیت‌های ناشی از دوران جنگ و بلایای طبیعی استان کرمانشاه، تسهیلگری در پرداخت‌ها را از اولویت‌های مهم برای کاهش نرخ بیکاری روستاییان عنوان کرد و افزود: همه مدیران بانکی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه موضوع تبصره ۱۸ روستایی را تسریع تا روستاییان از مواهب اشتغال آن هر چه زودتر بهره‌مند شوند و شاهد کاهش نرخ بیکاری استان باشیم.

خجسته اضافه کرد: در این دیدار‌ها مدیران بانک‌های یاد شده قول مساعد برای پرداخت سهم تسهیلات روستایی استان کرمانشاه را اعلام کردند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه گفت: بر اساس اطلاعات آماری سامانه جامع تسهیلات اشتغال کشور؛ برای چندمین ماه پیاپی استان کرمانشاه در خصوص توزیع و پرداخت تسهیلات موضوع جزء ۳ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه عمومی کشور از سهم منابع معاونت توسعه روستایی مناطق محروم کشور همچنان رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

خجسته افزود: در تازه‌ترین اطلاعات آماری؛ استان کرمانشاه با بیش از ۸۲ درصد بالاترین رقم معرفی به بانک‌ها را داشته و با پرداخت بیش از ۳۵ میلیارد تومان بیشترین پرداختی را تا پایان فروردین به خود اختصاص داده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند