Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@14:41:04 GMT

استقلال مجوز حرفه ای سازی دریافت کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۸۹۹۱

استقلال مجوز حرفه ای سازی دریافت کرد

آبی های تهرانی بعد از گذراندن چند ماه سخت، موفق شدند مجوز حرفه ای سازی خود را دریافت کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از میان چهار نماینده ابتدایی ایران در لیگ قهرمانان آسیا، در نهایت استقلال ، پرسپولیس و تراکتورسازی موفق به کسب مجوز حرفه ای سازی شدند تا سهمیه خود را در لیگ قهرمانان آسیا حفظ کنند تا بتوانند فصل آینده نیز در لیگ قهرمانان حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق اما برای استقلالی ها با سختی و مشکلات بیشتری همراه بود. موضوع شکایت پی در پی بازیکنان استقلال به AFC و احکام کمیته انضباطی کار استقلالی ها را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا سخت کرده بود و در این میان انتشار گاه و بی گاه اخباری پیرامون حذف این تیم از لیگ قهرمانان با فشار هواداران توام شده بود تا کار برای آبی ها سخت تر از گذشته شود.

با این وجود اما واحد بین الملل باشگاه استقلال با همراهی سید رضا افتخاری مدیرعامل آبی پوشان و پندار توفیقی معاون ورزشی این باشگاه توانستند با برگزاری جلسات مختلف با مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، مدارک مورد نظر را فراهم کنند. نکته جالب درباره تهیه اسناد باشگاه استقلال این است که مدیران این باشگاه صبح روز یکشنبه و در فاصله کمتر از چند ساعت تا تشکیل جلسه نهایی باز هم جلسه ای فوق العاده برگزار کردند تا اندک ایرادات باقی مانده و حساسیت برانگیز را برطرف کنند و بتوانند این مجوز را کسب کنند.

هرچند برخی از طلبکاران باشگاه استقلال طی روزهای گذشته اعلام کردند که آبی ها هیچ تماسی با آنها نداشتند؛ اما مدیران استقلال در توضیح این موضوع می گویند که آنها کمیته ای را تشکیل دادند و به مرور زمان تصمیم دارند تمامی بدهی ها را پرداخت کنند. در این مسیر برخی از طلبکاران استقلال با این باشگاه توافق کردند و بخشی دیگر نیز باید طی ماه های آینده و به دلیل شکایت استقلال نسبت به رای اولیه کمیته انضباطی در جلسه با کمیته تعیین وضعیت شرکت کنند تا بدهی آنها تعیین و تکلیف شود.

استقلالی ها در نهایت موفق شدند این مجوز را سخت تر از همیشه کسب کنند اما افتخاری بعد از تجربه سخت هفته های گذشته برای کسب این مجوز به خوبی می داند که در صورت حضور در استقلال فصل آینده کار سخت تری پیش روی خود خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ روح اله صلبی گفت: تا ۲۵ اردیبهشت امسال، همه مجوز‌های کاغذی باید الکترونیکی شود.

صلبی درباره مهلت دریافت شناسه یکتا گفت: وزارت اقتصاد در اجرای قوانین و مقرراتی که وضع شده، از جمله قانون بهبود محیط کسب و کار در حوزه درگاه ملی مجوز‌ها به دنبال تسهیل این فرآیند است تا در دو حوزه ثبت مجوز جدید و تبدیل شناسه‌های قدیمی که به نوعی شناسه‌های کاغذی بوده، اقدام کند.

وی افزود: در این حوزه نیاز به صرف هیچ هزینه‌ای جهت تبدیل شناسه‌های قدیم به شناسه‌های جدید نیست و فقط زمانی که صاحبان کسب و کار و اصناف بابت این موضوع صرف خواهند نمود شاید بین دو دقیقه یا کمتر از آن می‌باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان ادامه داد: برای تمدید مجوز‌های کسب و کار نیازی به مراجعه حضوری به واحد‌های صادرکننده مجوز نیست، زیرا در همه ساعات شبانه روز می‌توانند از طریق درگاه ملی مجوز‌ها نسبت به تمدید یا صدور شناسه یکتا اقدام کنند.

صلبی گفت: افراد برای تمدید یا صدور شناسه یکتا با داشتن اطلاعات کد صنفی، کد پستی و کد ملی خود با مراجعه به درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار به سادگی می‌توانند به این کار اقدام نمایند.

وی ادامه داد: صاحبان کسب و کار و اصنافی که اقدام به دریافت شناسه یکتا کنند در آینده جهت دریافت خدمات دولتی اعم از تسهیلات بانکی، معافیت‌های مالیاتی، خدمات حوزه تأمین اجتماعی و بسیاری خدمات دیگر با مشکلی مواجه نخواهند شد.

صلبی خاطرنشان کرد: آخرین مهلت دریافت شناسه یکتا ۲۵ اردیبهشت امسال است و لذا از همه صاحبان کسب و کار و اصناف خواهشندیم تا نسبت به دریافت شناسه یکتا هر چه سریعتر اقدام نمایند.

دیگر خبرها

  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • همه فعالان اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای استقلال