Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@14:59:48 GMT

ذوب آهن جانشین نفت تهران در لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۹۰۶۷

ذوب آهن جانشین نفت تهران در لیگ قهرمانان

ذوبی های اصفهانی با حذف نفت تهران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهند کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نفت تهران با کسب عنوان قهرمانی جام حذفی، سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده را کسب کرده بود اما با توجه به نقص در مدارک این باشگاه، کمیته صدور مجوز حرفه ای ترجیح داد تا مجوز این تیم بحران زده را صادر نکند و به این ترتیب نفت تهران شانس حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیای فصل آینده را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آیین نامه فدراسیون فوتبال آسیا در صورت حذف یکی از نمایندگان به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه ای سازی، بر اساس جدول رده بندی فصل گذشته لیگ ها تیم های بعدی در جدول رده بندی در اولویت برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان هستند و در صورتیکه بتوانند مجوز حرفه ای سازی را کسب کنند، می توانند در لیگ قهرمانان شرکت کنند که ذوب آهن توانست به این مهم دست پیدا کند.

این روند تا تیم هشتم لیگ برتر(نصف تیم های حاضر در لیگ) ادامه پیدا می کند اما به دلیل اینکه ذوب آهن توانسته مجوز لازم را کسب کند، مشکلی برای حضور در مسابقات فصل آینده دارد.

با توجه به اینکه سهمیه فصل آینده سهمیه ایران ۳+۱ یا ۲+۲ خواهد بود، ذوب آهن اصفهان برای حضور در مرحله گروهی قطعا در دیدار پلی آف شرکت خواهد کرد و شانسی برای صعود مستقیم به این مرحله خواهد داشت اما با این وجود ذوبی ها مطمئنا از این موضوع خوشحال خواهند بود که با ضعف باشگاه نفت تهران در برطرف کردن نواقص خود توانستند حضور پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا را همچنان ادامه دهند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و العین در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

روبن نوس در دقیقه چهار و از روی نقطه پنالتی و سالم الدوساری در دقیقه ۵۱ گل‌های الهلال را به‌ثمر رساندند؛ تک گل تیم العین را هم اریک در دقیقه ۱۲ رقم زد.

تیم الهلال علی‌رغم پیروزی دو بر یک در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در بازی رفت اما با شکست ۲-۴ و در مجموع ۴-۵ باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

خلاصه‌بازی الهلال و العین کد خبر 747371

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • جانشین خولیو ولاسکو با باشگاهش تمدید کرد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی