Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@19:21:49 GMT

ضد و نقیض در پرونده جدید پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۰۳۹۰

به گزارش پارس نیوز،

باشگاه لس‌آنجلس بلوز ساکر کلاب آمریکا توافقنامه‌ای را با باشگاه پرسپولیس در تاریخ 18 سپتامبر 2012 (28 شهریور 91) در خصوص انتقال امیر عابدزاده به جمع سرخپوشان تهرانی امضا کرد که بر اساس باشگاه پرسپولیس پذیرفت در قبال صادر شدن کارت ITC این دروازه‌بان ایرانی، غرامت فسخ قرارداد وی را به باشگاه لس‌آنجلس بلوز بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدزاده آن موقع تا پایان فصل 2013 USL آمریکا با این باشگاه آمریکایی قرارداد داشت.

طبق این توافق، باشگاه پرسپولیس باید در سه قسط رقم این انتقال را که 150 هزار دلار بود، به باشگاه لس‌آنجلس بلوز می‌پرداخت. قسط اول که 25 هزار دلار بوده در  تاریخ 16 سپتامبر 2012 (26 شهریور 91) به صورت نقدی توسط رویانیان به علی منصوری، مالک باشگاه لس‌آنجلس بلوز پرداخت شد. قسط دوم 50 هزار دلار بوده که قرار بود باشگاه پرسپولیس در تاریخ 18 سپتامبر 2012 (28 شهریور 91) هنگام امضای توافقنامه به نماینده باشگاه لس‌‌آنجلس بلوز در ایران بپردازد که باشگاه پرسپولیس 15 هزار دلار را به صورت نقدی و 35 هزار دلار باقیمانده را در قالب یک چک به تاریخ یک هفته بعد به نماینده باشگاه لس‌‌آنجلس بلوز می‌دهد.

قسط سوم نیز 75 هزار دلار بوده که باشگاه پرسپولیس باید به هنگام امضای قرارداد با عابدزاده در نیم‌فصل دوم لیگ برتر ایران در تاریخ 18 فوریه 2013 (30 بهمن) می‌پرداخته که چکی برای چهار ماه بعد به نماینده این باشگاه آمریکایی می‌دهد.

با توجه به پاس نشدن چک‌ باشگاه پرسپولیس، باشگاه لس‌‌آنجلس بلوز از طریق فیفا به دنبال رسیدن به حق خود است. اما در همین رابطه مدیر وقت باشگاه پرسپولیس هم ساکت نماند؛ محمد رویانیان  درباره شکایت باشگاه لس‌آنجلس بلوز از باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت  نشدن پول امیر عابدزاده،‌ گفت: آن زمان که ما در پرسپولیس بودیم این مبلغ بیش از 100 میلیون تومان بود اما نمی‌دانم در این چند سال چرا این طلب را نداده‌اند چون این مبلغ زیادی نبوده است. البته این باشگاه اگر هم شکایتی کرده باشد که  نکرده، حدود یک سال رسیدگی به آن طول می‌کشد و سندی هم برای شکایت‌شان نیست. آقای منصوری مدیر این باشگاه بخشی از این پول را از ما گرفت و ما صورتجلسه آن را داریم. بعد از آن هم من از پرسپولیس رفتم. آنها حکمی از پرسپولیس نگرفتند و نمی‌دانم چرا این مسائل را به یکدیگر وصل می‌کنند. مطلبی که اخیر در یکی از رسانه ها در این خصوص منتشر شده به هیچ عنوان صحت ندارد. البته اصل موضوع که بحث حق رشد است را قبول داریم اما مهر و امضای پای این نامه صحت ندارد. من آن مهر و امضا را نمی‌شناسم.

بنابراین گزارش تکه های پازل رویانیان، پرسپولیس و باشگاه آمریکایی به این راحتی در کنار هم چیده نخواهند شد و باید منتظر ماند تا وزیر ورزش نیز در این خصوص پاسخ نامه مدیر وقت باشگاه پرسپولیس را بدهد.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آن‌ها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد، اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • بازیکنان لس آنجلس اف سی و خوشحالی بعد از گل همراه با گارد امنیتی ورزشگاه / فیلم
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • عکس| استایل خاص نانسی عجرم در لس‌آنجلس
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس