Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

 رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران با اشاره به وقوع زلزله در کشور عراق و مناطق مرزی غرب کشور(استان کرمانشاه) گفت: با توجه به شدت بالای زمین لرزه، شاهد پس لرزه خفیفی در تهران بودیم.

احمد صادقی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس لرزه خفیف احساس شده در تهران ربطی به گسل های زلزله پایتخت ندارد و مردم در این باره نگران نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: به ازای هر ریشتر زلزله شدت لرزش 32 برابر افزایش پیدا می کند و زمین لرزه ای که امشب در کشور عراق روی داد 30 برابر زمین لرزه شهر بم کرمان شدت داشت.

به گفته صادقی، با توجه به شدت این زلزله پس لرزه های آن در شهرها و کشورهای مجاور نیز احساس شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز شامگاه یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون هیچ تماسی از سوی شهروندان مبنی بر درخواست کمک به سامانه 125 اعلام نشده است.

سید جلال ملکی اظهار کرد: پس لرزه های خفیفی در داخل شهر تهران و اطراف احساس شد اما تهران در امنیت کامل بسر می برد و شهروندان نگران نباشند.

وی خاطرنشان کرد: شدت زلزله در کشور عراق سبب شد که پس لرزه های آن به برخی شهرهای کشور احساس شود.

زمین لرزه ای به بزرگی 7/2 ریشتر سلیمانیه عراق را لرزاند.

زلزله ای به بزرگی 7.6 ریشتر شامگاه یکشنبه کرمانشاه را لرزاند و شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان های کشور و برخی کشورهای منطقه احساس شد.

 

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع زمین لرزه در کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، براساس اعلام مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران مرکز این زمین لرزه در فاصله ۱۴ کیلومتری هلشی و ۳۹‌کیلومتری شهر کرمانشاه گزارش شده است مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمان وقوع این زلزله را دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ و راس ساعت ۱۸.۰۵ اعلام کرده است

دیگر خبرها

  • مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟
  • زلزله سالند دزفول خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۵ ریشتری در خوزستان
  • خوزستان لرزید
  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • ایران در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۸۶۹۲ بار لرزید/نقشه زمین‌لرزه‌های با بزرگای بیش از ۲ ونیم
  • تمام استرس‌هایمان نوعی وسواس است؟
  • وقوع زمین لرزه در کرمانشاه
  • گیلان در یک سال گذشته ۵۹ بار لرزید/ وقوع ۲ زلزله بالای ۴ ریشتر
  • زلزله در «پاپوآ گینه‌نو» موجب تخریب افزون بر یکهزار خانه شد