Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ منوچهر منطقی در خصوص مشکلات حوزه استاندارد در صنعت هوایی گفت: صنعت هوایی با سابقه طولانی در «موضوع استاندارد» و «توجه فراوان به سلامت مسافر به عنوان مصرف‌کننده اصلی خدمات»، دارای دامنه وسیع و گسترده‌ای در حوزه مستندات و الزامات استاندارد است.

او افزود: «تنظیم تفاهم‌نامه‌های بین‌المللی متعدد» و «هم‌گرایی پیشتازان این صنعت با یکدیگر با در نظر گرفتن قوانین و آیین‌نامه‌های سازمان هواپیمایی جهانی (ICAO)»، از جمله زیرساخت‌های حوزه استاندارد هوایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منطقی، با قاطعیت می‌توان گفت که موضوع استانداردهای هوایی پیشتاز سایر حوزه‌ها است.

او همچنین تصریح کرد: هرچه در این حوزه هماهنگی، آموزش و ترویج توسعه یابد، اثرات مستقیم و غیرمستقیمی در سایر رشته‌های صنعتی کشور خواهد داشت.

منبع: ایلنا

403

صنعت هوایی مستندات الزامات استاندارد سابقه سلامت مسافر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد

ایسنا/قزوین کتاب «طراحی مدارهای منطقی با استفاده از زبان برنامه نویسی VHDL» با هدف آموزش زبان VHDL که از مهمترین زبان‌های توصیف سخت افزار است، توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

کتاب «طراحی مدارهای منطقی با استفاده از زبان برنامه نویسی VHDL» به تألیف «مرتضی محمدی زنجیره»، «زهرا یعقوبی» و «زهرا حبیبی» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد این کتاب با هدف آموزش زبان VHDL که از مهمترین زبان‌های توصیف سخت افزار است، تألیف شده است.

کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در رشته‌های مختلف مهندسی (مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق) می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. مباحث آموزش زبان VHDL که از مهم‌ترین زبان‌های توصیف نرم‌افزار است، به عنوان واحد درسی در اکثر دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور ارائه می‌شود و همچنین در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های معماری کامپیوتر تدریس و شبیه‌سازی می‌شود.

مطالب کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در سه فصل مطرح شده است که فصل اول مقدمه و آشنایی با طراحی دیجیتال است و در فصل دوم مفاهیم اولیۀ زبان VHDL بیان شده و در فصل سوم به بیان ساختارهای زبان VHDL به طور کامل پرداخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، این کتاب در ۸۹ صفحه و قطع وزیری به بهای ۱۰۸ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه نسخه فیزیکی این کتاب می‌توانند به لینک B۲n.ir/s۳۴۱۱۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد