Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@13:28:46 GMT

آشفتگی و بی‌نظمی در کرمانشاه بعد از زلزله

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۱۱۹۶

آشفتگی و بی‌نظمی در کرمانشاه بعد از زلزله

پس از وقوع زلزله ۷.۳ ریشتر در منطقه ازگله کرمانشاه، ترافیک و بی نظمی شدیدی در خیابانهای شهر کرمانشاه به وجود آمده و مردم منازل خود را ترک کرده و به خیابانها آمده اند.

ایران آنلاین /زلزله 7.3 ریشتری ازگله کرمانشاه مناطق وسیعی از غرب کشور را لرزاند و این زلزله به شدت در مرکز استان کرمانشاه نیز احساس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زلزله اتفاق نادری است که در منطقه کوهستانی استان کرمانشاه رخ داده و مردم را وحشت زده کرده است.

با وقوع زلزله به سرعت برق مناطق گسترده ای از کرمانشاه قطع شده و تلفن های همراه نیز دچار اختلال شده است.

مردم که لرزش های شدید را به خوبی حس کرده اند، وحشت زده به خیابانها ریخته اند و تقریبا همه خانه ها خالی از سکنه شده و مردم به فضای باز و پارکها هجوم آورده اند.

وضعیت شهر اکنون عادی نیست و کرمانشاه در وضعیت فوق العاده به سر می برد ضمن اینکه هجوم مردم به خیابانها، ترافیک و بی نظمی شدیدی در معابر ایجاد کرده است.

برخی مردم نیز به سمت پمپ بنزین ها و پمپ های گاز هجوم برده اند و هر لحظه بر طول صف خودروها در جایگاه های بنزین و گاز افزوده می شود و این امر شلوغی و بی نظمی مضاعفی را در خیابانها ایجاد کرده است.

برخی مردم نیز در حواشی پارکها اقدام به برپایی چادر کرده و در بسیاری از مناطق نیز به دلیل سرمای شدید، اقدام به برپایی آتش کرده اند.

با توجه به سرمای هوا، مردم نیاز به امداد و برقراری آرامش دارند و نیروهای امدادرسان باید هرچه سریعتر آرامش را در میان مردم وحشت زده برقرار کنند.

شایعاتی که در مورد پس لرزه های احتمالی این زلزله وجود دارد، وحشت را در مردم بیشتر کرده و لازم است مدیریت بحران در این زمینه به سرعت وارد عمل شود.

مردم در این شرایط باید آرامش خود را حفظ کنند و با همکاری با نیروهای امدادی و حفظ آرامش شهر، نیروهای امدادی را در خدمت رسانی همراهی کنند. / مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • از طاقبستان تا بیستون همسفر با رادیو ایران
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند
  • فاریاب کرمان لرزید
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • کرمان لرزید
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری