Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته سوم لیگ دسته یک والیبال مردان روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه با هشت دیدار پیگیری می شود و صدرنشینان دو گروه مقدماتی این رقابت ها به مصاف تیم های چهارم جدول می روند.به گزارش بلاغ به نقل از مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته سوم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان دسته یک کشور جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه با هشت دیدار در شهرهای ارومیه، بابلسر، نور، مهاباد، تهران، آبادان، قم و سیرجان پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین دیدار این هفته تیم شهرداری جوان ارومیه که با دو برد و پنج امتیاز در صدر گروه نخست این رقابت ها قرار دارد به مصاف راه یاب ملل مریوان می رود که با یک برد و سه امتیاز در جایگاه چهارم این گروه قرار دارد. شهرداری جوان ارومیه می تواند در این مسابقه و با استفاده از امتیاز میزبانی تعداد بردهای خود را به عدد سه برساند و در غیر اینصورت صدر جدول را از دست خواهد داد.

در دیگر مسابقه این گروه و در شهر بابلسر، توپگاه میزبان ملوان تهران است. توپگاه نیز با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم جدول است و به دنبال کوچکترین فرصت برای قرار گرفتن در صدر جدول تلاش می کند. حریف توپگاه بدون برد و امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و در دیدار با توپگاه به دنبال نخستین برد خود در این رقابت هاست. البته ملوان تهران یک بازی نسبت به توپگاه کمتر دارد.

کاله جوان که با یک برد و چهار امتیاز در رتبه سوم جدول گروه یک لیگ دسته یک قرار دارد، این هفته میهمان مقاومت مهاباد است و در این شهر به مصاف حریف خود می رود.

مقاومت مهاباد بدون برد و یک امتیاز در رتبه ششم گروه یک قرار دارد. این تیم نیز یک بازی کمتر از کاله جوان انجام داده است و در این هفته به دنبال نخستین برد خود با استفاده از امتیاز میزبانی است.

در آخرین دیدار گروه نخست لیگ دسته یک در هفته سوم دور مقدماتی تیم های بیمه رازی نور و شهرداری قزوین در نور به مصاف یکدیگر می روند. نماینده قزوین یک برد و سه امتیاز در پرونده دارد و در رتبه پنجم ایستاده است و بیمه رازی نور بدون برد و امتیاز در انتهای جدول گروه یک است.

تیم گل گهرسیرجان که با دو برد و شش امتیاز در صدر جدول گروه دوم این رقابت ها قرار دارد، در هفته سوم لیگ دسته یک میزبان عقاب تهران است که با یک برد و سه امتیاز در جایگاه چهارم گروه قرار دارد.

گل گهر سیرجان که هفته پیش به لطف میزبانی ناقص اراک با باخت فنی شهروند اراک سه امتیاز کسب کرد و به صدر جدول این رقابت ها صعود کرد، در تلاش برای کسب سومین برد است تا صدرنشینی خود را تثبیت کند.

تیم کریمه قم که با بدون برد و با یک امتیاز در جایگاه هفتم جدول گروه دوم لیگ دسته یک قرار دارد، در هفته سوم دور مقدماتی میزبان صنایع اردکان است که با دو برد و شش امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد.

صنایع برای حفظ جایگاه خود و حتی صدرنشینی محکوم به پیروزی در این دیدار است و کریمه قم نیز برای کسب نخستین برد خود به مصاف میهمان خود می رود.

موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش در هفته سوم لیگ دسته یک در شهر تهران میزبان لاستیک بارز کرمان است. پیروزی با یک برد و دو امتیاز در رتبه ششم است و نماینده کرمان با یک برد و سه امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد.

لاستیک بارز کرمان که هفته پیش موفق به شکست پالایش نفت آبادان در کرمان شد، این هفته با روحیه مضاعف برای کسب دومین برد خود به تهران می آید اما این تیم برای شکست نماینده تهران کار آسانی نخواهد داشت.

آخرین دیدار هفته سوم لیگ دسته یک روز چهارشنبه هفته جاری در آبادان برگزار می شود و تیم پالایش نفت این شهر میزبان شهروند اراک است. شهروند اراک با یک برد و سه امتیاز در جایگاه پنجم جدول است و پالایش نفت آبادان بدون برد و امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

برنامه کامل هفته سوم لیگ دسته یک مردان به قرار زیر است:

گروه اول:

ارومیه، ساعت ۱۶: شهرداری جوان ارومیه – راه یاب ملل مریوان

بابلسر، ساعت ۱۶: توپگاه بابلسر – ملوان تهران

نور، ساعت ۱۶: بیمه رازی نور – شهرداری قزوین

مهاباد، ساعت ۱۶: مقاومت مهاباد – کاله جوان

 

گروه دوم:

تهران، ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه: موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش – لاستیک بارز کرمان

آبادان، ساعت ۱۶: پالایش نفت آبادان – شهروند اراک

قم، ساعت ۱۶: کریمه قم – صنایع اردکان

سیرجان، گل گهر سیرجان – عقاب تهران

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور آبهای‌آرام آقایان امروز ۵ اردیبهشت به میزبانی دریاچه آزادی با حضور قایقرانان ۱۷ استان برگزار شد.   ۶۸ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران الف‌ و ب، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور داشتند.   با برگزاری رقابت‌های مقدماتی و فینال در دو رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال تیم‌های برتر مشخص شدند.   بر این اساس در جدول رده‌بندی جوانان تیم مازندران با کسب ۹۵ امتیاز، تیم تهران با ۸۵ امتیاز و تیم گیلان با ۷۳ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.   در رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۰ امتیاز قهرمان شد. تیم تهران با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم مازندران با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

دیگر خبرها

  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد