Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-19@10:10:38 GMT

زلزله در اردبیل خسارت و صدمات جانی نداشت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۱۵۱۲

زلزله در اردبیل خسارت و صدمات جانی نداشت

اردبیل – رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: تاکنون خسارت جانی از زلزله غرب کشور در اردبیل گزارش نشده است.

به گزارش امتداد نیوز، قدرت اخوان اکبری شامگاه یکشنبه در بازدید از اورژانس بیمارستان های اردبیل به امتداد نیوز گفت: وضعیت صدمات جانی زلزله لحظه به لحظه رصد می شود.

وی افزود: تاکنون هیچ فردی به بهانه زلزله مصدومیت نداشته و هیچ مراجعه ای به اورژانس های بیمارستان ها نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با تاکید به اینکه تمامی اورژانس ها و بیمارستان های استان در وضعیت آماده باش هستند، ادامه داد: انتظار می رود در صورت بروز حادثه شهروندان با رعایت خونسردی مصدوم خود را به مراکز درمانی انتقال دهند.

به گفته اخوان اکبری امکانات علوم پزشکی استان برای مواجه با خسارت احتمالی در حالت آماده باش بوده و هیچ نگرانی به لحاظ پاسخ به مراجعات احتمالی وجود ندارد.

true برچسب ها : دانشگاه علوم پزشکی اردبیل زلزله قدرت اخوان اکبری true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بیمارستان موقوفه دکتر افشین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران در منطقه ۲۲ تهران از مناطق پر تراکم جمعیتی که فاقد بیمارستان عمومی دولتی است، ساخته خواهد شد و نخستین بیمارستان دولتی در این منطقه است که نیاز درمانی قشر زیادی از ساکنان غرب تهران را رفع خواهد کرد و به ارائه خدمات بهتر درمانی در یکی از مناطق پرتراکم تهران کمک می‌کند.

آغاز به کار ساخت این بیمارستان با تلاش و پیگیری دادستانی و رئیس دیوان عالی کشور آغاز شده است، برنامه ساخت این بیمارستان در بازه زمانی ۳۶ ماهه است. این بیمارستان در ۹ طبقه و ۲۷ هزار متر مربع زیربنا و دوطبقه پارکینگ به مساحت ۵ هزار متر مربع و ۱۱ هزار متر مربع فضای محیطی است.

دادستانی کل کشور، دیوان عالی کشور و دانشگاه علوم پزشکی ایران ساخت این بیمارستان را از محل موقوفه دکتر افشین و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای شعار سال تولید با مشارکت مردم، انجام می‌دهد.

دیگر خبرها

  • استاندار کرمان: سیل جنوب استان تلفات جانی نداشت
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد