Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@11:46:34 GMT

پس‌لرزه‌ها تا چند ماه ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۱۸۳۵

پس‌لرزه‌ها تا چند ماه ادامه دارد

خبرگزاري آريا - رئيس مرکز لرزه‌نگاري کشوري از احتمال ادامه پس‌لرزه‌هاي زلزله شديد مرز کرمانشاه و عراق خبر داد. به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاري تسنيم، علي مرادي - استاديار گروه آموزشي فيزيک زمين با اشاره به جزئيات زلزله در عراق اظهار داشت: بزرگترين زلزله در اين منطقه اي که زمين لرزه کنوني رخ داده است درگذشته حدود 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 ريشتر بوده و زلزله 7.2 تا 7.6 ريشتري فعلي در نوع خود بي‌سابقه است.
رئيس مرکز لرزه‌نگاري کشوري با اشاره به اينکه عمق اين زلزله نيز کم بوده و متعاقباً خسارات آن بيشتر خواهد بود، گفت: احتمال ادامه پس‌لرزه‌هاي زلزله شديد مرز کرمانشاه و عراق تا چند ماه آينده وجود دارد.
زائران اربعين در سلامت
همچنين سيدعلي مرعشي - رئيس مرکز پزشکي جمعيت هلال احمر نيز اظهار داشت: زلزله 7.2 ريشتري در سليمانيه عراق هيچ خطري براي زائران ايراني که پس از اربعين در اين شهر مانده اند نداشته است
رئيس مرکز پزشکي جمعيت هلال احمر افزود: به دنبال کسب اطلاعات تکميلي از همکاران هلال احمر در کربلا و نجف با وجود لرزش طولاني مدت ساختمانها به علت وقوع زلزله 7.2 ريشتري در سليمانيه عراق و احتمال وقوع پس لرزه‌ها، خوشبختانه همه زائران ايراني در سلامت هستند.
مرعشي همچنين از آماده باش کامل مراکز درماني هلال احمر در عراق در صورت نياز هلال احمر عراق در زمبنه ارائه خدمات درماني به مصدومان احتمالي زلزله خبر داد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد زنجیره‌ای در آزادراه قزوین - رشت ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در کیلومتر ۵۷ آزادراه قزوین - رشت لاین شمالی (تونل ۴۰۰ متری)، به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات از پایگاه‌های شیرین سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: این حادثه ۳۷ حادثه دیده و ۱۰ مصدوم داشت که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۴ نفر از مصدومان توسط نجاتگران هلال احمر و ۶ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟
  • برخورد زنجیره‌ای در آزادراه قزوین - رشت ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • زلزله سالند دزفول خسارتی نداشت
  • آخرین جزئیات از زلزله سالند دزفول
  • زلزله ۴.۵ ریشتری در خوزستان
  • زلزله‌ ۴.۵ ریشتری سالند را لرزاند
  • زمین لرزه ۴.۵ ریشتری در دزفول
  • زمین لرزه ۴.۵ ریشتری در سالند دزفول
  • خوزستان لرزید
  • زلزله خوزستان را لرزاند