Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو با تاکید بر اینکه عمق فاجعه زلزله در استان کرمانشاه بسیار زیاد است گفت که تنها در دالاهو 11 نفر بر اثر زلزله کشته شده‌اند و تلفات در روستاها بسیار زیاد است.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با ایسنا درباره زلزله رخ داده در استان کرمانشاه گفت: عمق فاجعه بیشتر آن چه در خبرها آمده است، می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر بیمارستان‌های اسلام‌آباد غرب، دالاهو، قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب به شدت نیازمند کمک هستند.

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی از مدیران بهداشت و درمان این شهرستان‌ها سر پست خود نیستند، گفت: تنها در دالاهو 11 نفر کشته شده‌اند و به دلیل وقوع زلزله در هنگامه شب هنوز نتوانسته‌اند مجروحان و احیاناً فوتی‌ها را از زیر آوار بیرون درآورند.

نماینده اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه تلفات در روستاها بسیار زیادتر است، گفت: اغلب مصدومان غرب استان کرمانشاه به بیمارستان اسلام‌آباد غرب منتقل شده‌اند، بیمارستانی که امکانات زیادی ندارد. بنده در همین رابطه با ستاد بحران در وزارت کشور تماس گرفتم و به این موضوع اشاره داشته‌ام و درخواست کردم که هلال‌احمر و کمک‌هایی به این بیمارستان برده شود چون الان وضعیت به‌گونه‌ای است که تخت‌های بیمارستانی در حیات بیمارستان مستقر کرده و به شدت با کمبود نیرو و امکانات مواجه‌اند.

فلاحت‌پیشه افزود: بخشی از بیمارستان جدیدالتاسیس اسلام‌آباد غرب نیز به دلیل زلزله تخریب شده است. با این وجود پرسنل به شدت مشغول درمان مجروحان و مصدومان هستند. انتظار می‌رود کمک‌رسانی به مصدومان افزایش یابد و روند درمان تسریع بخشیده شود.

وی در پایان با طرح انتقادی گفت: متاسفانه برخی از مسوولان هلال‌احمر به تماس‌های ما پاسخ نمی‌دهند حال اینکه وضعیت زلزله‌زدگان خوب نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر رامین نسیمی دوست، معاون درمان دانشگاه گفت: زنده یاد لیلی سماواتی، ۶۱ ساله، اهل و ساکن شهرستان اردبیل که بدنبال سکته مغزی در بخش ICU بیمارستان علوی اردبیل بستری شده بود علیرغم مراقبت‌های درمانی و وجود علائم مرگ مغزی و پس از تشخیص و تایید توسط متخصصین و کوردیناتور‌های واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با رضایت خانواده ایشان، ساعت ۲/۳۰ روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ جهت اهدای عضو به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران اعزام شد.

دیگر خبرها

  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • کشته طرح عفاف و حجاب ضدانقلاب شفا گرفت+ فیلم
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد