Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@02:54:03 GMT

داستان اختلافی که از سربازی پهلوان شروع شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۲۸۴۹

داستان اختلافی که از سربازی پهلوان شروع شد

مسئولان دو باشگاه ذوب آهن و تراکتورسازی این روزها چالش های متعددی را تجربه می کنند که به شکایت و مصاحبه علیه یکدیگر ختم شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حضور امیر قلعه نویی که سال گذشته در تراکتورسازی تبریز  بود، در ذوب آهن و همچنین حضور یحیی گل محمدی و مجتبی حسینی که سال گذشته در ذوب آهن مربیگری می کردند در تراکتورسازی تبریز  به خودی خود می تواند حساسیت های میان این دو باشگاه را بالا ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از چند هفته قبل اما چالش های جدیدی میان مسولان تراکتورسازی تبریز  و  مسولان تیم اصفهانی  پیش آمده است.

درست از روزی که بحث حضور چند بازیکن ذوب آهن به عنوان یار سرباز در تراکتورسازی مطرح شد، روابط مسئولان دو باشگاه تیره شد. مصاحبه های تند سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن علیه مسولان تراکتورسازی تبریز و سربازگیری وقت و بی وقت این باشگاه آتش اختلافات را شعله ور کرد. وقتی مدیرعامل ذوب آهن اعلام کرد سینا عشوری و هادی محمدی را برده اند و رباط شان پاره شده، درگیری های لفظی اوج گرفت و طبیعی بود تراکتورسازان جواب بدهند.

مدیرعامل ذوب آهن اما اقدام دیگری نیز انجام داد که به مذاق مسولان تراکتورسازی تبریز خوش نیامد. ارسال نامه اعتراض آمیز به AFC علیه تراکتورسازی. آذری در این نامه که رونوشتی را به تراکتورسازی ارسال کرد، خواهان دریافت ۵۰ میلیون تومان بابت طلب از باشگاه تبریزی از زمان انتقال سینا عشوری شد. جالب اینکه نامه مذکور درباره عشوری درست چندساعت قبل از دیدار ذوب آهن و تراکتورسازی در لیگ برتر به باشگاه تبریزی ارسال شد.

پرداخت این مبلغ به ذوب آهن از سوی مسئولان تراکتورسازی نیز پایان کار نبود. مصاحبه های سعید آذری درباره تراکتورسازی ادامه پیدا کرد و بعد از اینکه امیر قلعه نویی اعلام کرد از سرباز شدن احسان پهلوان استقبال می کند، کار به اینجا کشید که ۳ روز قبل آذری بار دیگر به جذب سربازان توسط تراکتورسازی ایراد گرفت. مدیرعامل ذوب آهن در این گفت و گو اعلام کرد شاید این باشگاه علاقه مند به حضور بازیکنان سرباز خود در ملوان و فجرسپاسی باشد و نباید بازیکنان سرباز همه به یک تیم خاص(تراکتورسازی) بروند!

ادامه صحبت های آذری، واکنش سرپرست تراکتورسازی را به همراه داشت. کاظم محمودی در این باره با اشاره به شکایت ذوب آهن از تراکتور به خاطر طلب ۵۰ میلیون تومانی گفت: « با یک نامه و با تهدید دنبال تصاحب سهمیه آسیایی تراکتورسازی بودند.»این صحبت ها با واکنش دوباره آذری مواجه شده که محمودی در حد او نیست و بهتر است مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی صحبت کند!

اینطور که از شواهد پیداست، جنجال های رسانه ای میان دو باشگاه تراکتورسازی و ذوب آهن ادامه خواهد داشت و با نزدیک شدن به نیم فصل که احتمالا حداقل یک بازیکن ذوب آهن(پهلوان) به تراکتورسازی بپیوندد باز هم شاهد مسائل جدید ودرگیری های لفظی مدیران دو باشگاه خواهیم بود. باید این دید این ماجراها در نهایت به کجا ختم می شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!

این روزها بنرهایی از جهان پهلوان تختی در سطح شهر تهران می‌بینید که روی آن عبارت "پای تختی هستیم" نوشته شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ البته این جمله می‌تواند چندوجهی خوانده شود و به قول شعرا و ادبا، جناس دارد اما فارغ از برداشت اهل پایتخت بودن یا پای آرمان های تختی ایستادن، موضوع علاقه شهرداری به استفاده از برند پهلوان پرآوازه کشتی جالب‌تر است. 

حسین زاکانی پدر شهردار فعلی تهران، بعداز انقلاب مسوول برگزاری مراسم بزرگداشت جهان پهلوان تختی بود!

این مراسم هرساله در روز فوت غلامرضا تختی اسطوره پهلوانی و کشتی‌گیر سرشناس ایران در آرامگاه ابن بابویه برگزار می‌شود. در این تصویر، حسین زاکانی را در عکسی که بابک تختی فرزند جهان پهلوان در آن حاضر است، می‌بینید: 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!