Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: ‌تیم‌های ارزیاب ‌هلال‌احمر آذربایجان غربی به مناطق مشکوک اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمودی در خصوص آخرین وضعیت امداد رسانی در خصوص زلزله اخیر با اشاره به تحت کنترل بودن اوضاع پس زمین‌لرزه احساس شده در اکثر شهرستان‌های آذربایجان غربی اظهار داشت: تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی به مناطق مشکوک ازجمله نواحی روستایی و بافت‌های فرسوده شهری اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نیروهای امدادی در سطح استان آذربایجان غربی به حال آماده‌باشدرآمدند تا در صورت دریافت گزارشی مبنی بر صدمات جانی به منطقه اعزام شوند.

محمودی افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی دال بر وقوع صدمات جانی در سطح استان گزارش نشده و رسیده‌ها حاکی از آن است که فقط در تعدادی ازابنیه‌های با قدمت بالا ترک‌خوردگی‌هایی مشاهده‌شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی

عادل اربابی مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان خراسان جنوبی با بیان اینکه امدادرسانی به شهرستان‌های گرفتار در سیلاب به طور مستمر در حال انجام است، گفت: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستاهای استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند که نیروهای امدادی هلال‌احمر به این روستاها اعزام شدند و عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

دریافت 36 MB

تصویربردار: سپیده قلندری / تدوینگر: یزدان قربانی 

دیگر خبرها

  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی