Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امداد و نجات از افزایش تعداد بالگردهای امدادی اعزامی به مناطق زلزله‌زده، به ۱۰ فروند خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز، مرتضی سلیمی در سخنانی با اشاره به اینکه تیم های آواربردای و اسکان اضطراری در اکثر روستاهای زلزله زده کرمانشاه فعالیت خود را آغاز کرده اند، اظهار داشت: به دستور رئیس جمعیت هلال احمر، تعداد بالگردهای اعزامی به مناطق زلزله زده کرمانشاه به ۱۰ فروند افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انبارهای امدادی استان کرمانشاه تجهیز شده است و با استفاده از تمام پتانسیل و امدادگران و داوطلبان سعی کردیم بتوانیم در سریع ترین زمان خدمات را ارائه دهیم، تصریح کرد: اقلام گرمایی پیش بینی شده و وسایل گرمایی بین زلزله زدگان توزیع می شود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد

سیل در زیرکوه خراسان جنوبی خسارات زیادی را بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، طی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت، شاهد بارش نزولات آسمانی در استان کویری خراسان جنوبی بودیم که در برخی مناطق به بیش از ۵۰ میلی متر رسید و موجب شکسته شدن بند خاکی و سد ۱۲ امام و تخریب برخی جاده‌های مواصلاتی و آبگرفتگی منازل و معابر این شهرستان شد.

محمدعلی کاووسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از همان ابتدا وقوع سیل ۱۶ تیم امدادی از شهرهای استان و اکیپ‌های کامل امدادی به مناطق اعزام شدند و تا پایان بارندگی در منطقه به خدمت رسانی می‌پردازند.

با وجود شکرگزاری برای بارش نعمت الهی، اما سیل در برخی شهرهای خراسان جنوبی خرابی زیادی به بار آورد، نکته تلخ نرسیدن دانش آموزان شهرستان محروم «زیر کوه» به امتحان کنکور بود که سیل زحمات یک ساله آنها را به آب داد.

چون سیل جز بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه است، نمی‌شود به مسئول یا ارگانی ایراد گرفت اما تکلیف این بچه‌ها چی می‌شود؟

کد خبر 747976

دیگر خبرها

  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد