Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ایجاد بیمارستان‌های صحرایی در استان‌های کرمانشاه و ایلام برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز، سردار رمضان شریف در سخنانی با اشاره به زلزله رخ داده در استان کرمانشاه اظهار داشت: از همان ساعات اولیه سپاه دو استان کرمانشاه و ایلام در محل ستاد بحران حضور پیدا کردند و آمادگی خود را برای امداد رسانی اعلام کردند؛ همه امکانات سپاه در این دو استان برای امداد رسانی پای کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه آمادگی نیروهای سپاه در شرایط مختلف کمک خوبی برای امداد رسانی به این دو استان است، گفت: با توجه به تماس هایی که با فرماندهان سپاه این دو استان داشتیم، درخواست ایجاد بیمارستان صحرایی را داشتند که ما نیز دستور لازم را در این زمینه دادیم و این بیمارستان های صحرایی تا چند ساعت آینده احداث خواهند شد.

سردار رمضان شریف همچنین از بسیج امکانات درمانی و بیمارستان سپاه در این دو استان برای ارائه خدمات به زلزله زدگان خبر داد و گفت: همچنین فرماندهی هوا فضای سپاه در آمادگی کامل برای ارائه خدمات امدادی است.

true برچسب ها : زلزله سپاه پاسداران سردار رمضان شریف true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق واقعی کارگران دیده شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در دیدار با اعضاء ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر به نقش حساس و مؤثر جامعه کارگری در تحقق جهش تولید هم پرداخت و افزود: ایجاد انگیزه مالی و حفظ شأن و کرامت جامعه کارگری از راه کار‌های مهم برای توسعه و پویایی حوزه تولید است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از موارد ضروری برای اشتغالزایی در استان عنوان کرد.
الیاسی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان هم با بیان این که حدود نیمی از سه هزار و چهارصد تعاونی استان، نیمه فعال یا غیر فعال هستند، اضافه کرد: احیاء این تعاونی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

خبر دیگر این که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در نشستی از فعالیت‌های قرآنی صدا و سیمای استان در ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.
حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در مراسم تجلیل از فعالان و برنامه سازان قرآنی ماه مبارک رمضان، رویکرد تحولی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان در عدالت رسانه‌ای و ترویج ارزش‌ها و معارف قرآنی را مورد توجه و تمجید قرار داد و تاکید کرد: صدا و سیمای استان ایلام در ماه مبارک رمضان با تولید برنامه‌های معارفی و قرآنی و پوشش زنده ترتیل خوانی و تفسیر قرآن و برنامه شب‌های قدر نقش بسزایی در توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه داشت.
در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خواستار برنامه سازی و معرفی فعالان قرآنی در صدا و سیما شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است