Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: هم اکنون نیازی به تجهیزات جانبی وجود ندارد اما در صورتی که قرار باشد از سایت پرتابل به عنوان حامی تجهیزات فعلی استفاده شود، از ظرفیت‌های موجود تجهیزاتی که برای ایام اربعین حسینی ایجاد شده است، استفاده می‌شود.

عباس بیرامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به وضعیت ارتباطی استان ایلام گفت: هم اکنون با توجه به تلاش‌های انجام شده وضعیت ارتباطی کاملا نرمال و مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیر ساخت‌های ارتباطی از وضعیت نرمال و مطلوب بهره‌ می‌برند و مشکلی در حوزه ارتباطی استان ایلام به عنوان یکی از مناطق زلزله زده وجود ندارد.

بیرامی درباره نیازمندی استان ایلام به انتقال تجهیزات از جمله آنتن‌های سیار گفت: هم اکنون نیازی به تجهیزات جانبی وجود ندارد اما در صورتی که قرار باشد از سایت پرتابل به عنوان حامی تجهیزات فعلی استفاده شود، از ظرفیت‌های موجود تجهیزاتی که برای ایام اربعین حسینی ایجاد شده است، استفاده می‌شود و نیازی به انتقال تجهیزات ارتباطی از سایر استان‌ها به ایلام وجود ندارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام با بیان اینکه وضعیت شبکه ثابت ارتباطی نرمال است، اظهار داشت: شبکه ثابت ارتباطی از جمله اینترنت ADSL و شبکه سیم مسی دارای حالتی پایدار و نرمال است و فقط چند سالی به‌دلیل قطعی برق دچار مشکلاتی شده بودند که پس از رفع مشکل قطعی برق حالا دوباره در مدار هستند و در حالت نرمال به کار خود ادامه می‌دهند.

وی درباره خسارت‌های مالی حوزه ارتباطات ایلام تاکید کرد: هنوز از میزان خسارات مالی وارده در حوزه ارتباطی استان ایلام خبری اعلام نشده اما به‌زودی با بررسی و پیگیری بیشتر میزان خسارت مالی اعلام شده به زیرساخت و تجهیزات ارتباطی استان اعلام می‌شود.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: وزش باد شدید به تاسیسات آب و فاضلاب خسارت وارد کرد.

اکبر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به علت وزش شدید باد و آسیب دیدن برق تأسیسات سد ایلام، آب مناطق حوزه سد شامل خیابان شهدا، بلوار جمهوری، خیابان رسالت، میدان میلاد، بلوار فارابی، جانبازان، رزمندگان. بلوار نماز، بلوار شهید صدوقی و مسکن مهر در ساعت آینده با کمبود و قطعی آب مواجه خواهند شد.

وی ضمن پوزش از شهروندان، افزود: شهروندان نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز خود اقدام و شرکت آب و فاضلاب را در جهت خدمت رسانی مطلوب‌تر یاری کنند.

کد خبر 747622

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • خسارت باد شدید به خودروها و برخی از منازل شهر ایلام