Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه ابراز امیدواری کرد تا سه ساعت آینده عملیات امداد و نجات در مناطق زلزله زده به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هوشنگ بازوند در گفت‌وگو با شبکه خبر با اشاره به جلسه ساعت 4 صبح ستاد بحران گفت: در این جلسه با توجه به جمع‌بندی‌های صورت گرفته تعیین‌تکلیف شد و شرح وظایف مدیران ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او ادامه داد: در این جلسه مقرر شد دستگاه‌های خدماتی براساس برنامه‌ زمان‌بندی شده مشخصی نسبت به ارائه خدمات اقدام کنند و زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز، دارو و بیمارستان صحرایی به سرعت انجام شود.

 استاندار کرمانشاه تاکید کرد: چالش اصلی ما در این 5 شهرستان قطع برق در شهرستان سرپل ذهاب است و باید ایمن‌سازی‌های لازم انجام شود تا مشکلی ایجاد نشود.

 بازوند خاطرنشان کرد: خوشبختانه ارتباط راه‌های شهرستان‌ها و روستاهای استان برقرار است و علی‌رغم صعب‌العبور بودن راه‌ها و ریزش فراوان‌ راه‌ها باز است.

 او درباره اسکان اضطراری زلزله‌زدگان گفت: باتوجه به اینکه 4 الی 5 ساعت از آغاز زلزله نمی‌گذرد سعی داریم عملیات اسکان اضطراری به سرعت انجام شود.

 استاندار کرمانشاه درباره توزیع چادرها نیز گفت: چادرها در حال توزیع است و ما زلزله زدگان را به صورت اردوگاهی اسکان ندادیم بلکه چادرها در درب منازل‌شان تحویل دادیم تا از اموالشان نیز مراقبت کنند. توزیع پتو و آب بسته‌بندی نیز توزیع شده است.

 بازوند با بیان اینکه آواربرداری توسط شهرداری و بنیاد مسکن از ساعتی پیش آغاز شده خاطرنشان کرد: ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد اما از استان‌های همجوار چادر ارسال شده و در حال توزیع هستیم و امیدواریم بحث امداد و نجات را تا سه ساعت آینده به پایان برسانیم.

 او درباره برآورد هزینه‌های مالی این زلزله گفت: این اتفاق بعد از روشنایی هوا انجام می‌شود.

 استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: با هماهنگی با نمایندگی ولی فقیه در استان سه روز عزای عمومی اعلام شده و کلیه ادارات و بانک‌ها فردا باز است اما مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل است.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از روند کاهشی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو پیاز دزفول ۱۲ تا ۱۴ هزارتومان و پیاز جیرفت ۱۸ تا ۲۲ هزارتومان است که حداکثر با ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده فروشی ها عرضه شود.

او با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی توزیع می شود، افزود: بنابر آمار روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن پیاز مورد نیاز تهران است.

یاوری ادامه داد: با افزایش عرضه پیاز پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت پیاز استمرار یابد و بازار به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره آخرین وضعیت میوه های نوبرانه در بازار افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۴۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، طالبی ۸ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان و هندوانه ۵ تا ۱۴ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به گرمای هوا و به انبوه رسیدن میوه های نوبرانه تا ۲۰ اردیبهشت پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر