Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا منتشلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع زلزله در سطح استان و شرایط پیش آمده ناشی از زلزله، بنا به تصمیم مدیریت بحران و تایید فرمانداران، امروز دوشنبه ۲۲ آبان ۹۶ تمامی مدارس شهرستانهای سنندج، سقز، بانه، مریوان و سروآباد در نوبت صبح و در سطح شهر و روستا تعطیل است.
وی اضافه کرد: مدارس روستایی شهرستان بیجار نیز در نوبت صبح تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: هر گونه تعطیلی مدارس تنها باید پس از بررسی و تصمیم گیری در ستاد بحران صورت گیرد و هیچ ارگانی نمی تواند به تنهایی در این خصوص تصمیم گیری کند.
به گزارش ایرنا از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7 و 2 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه استان های غربی کشورمان را لرزاند.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
این زمین لرزه در 5 کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد، 37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داده است.
این زمین لرزه که مرکز آن حلبچه در کشور عراق و در نزدیکی ازگله استان کرمانشاه بوده است در بیشتر شهرهای استان کردستان نیز با شدت احساس شد.
مردم در شهرهای مختلف این استان از جمله سنندج، قروه، بانه، کامیاران، دیواندره، بیجار و مریوان از خانه های خود خارج شده و در کوچه ها و خیابان های این شهرها حضور دارند.
در سال تحصیلی جاری در کردستان بیش از 280 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.
خبرنگار: عبدالله رحمانی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3020/9102

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این شهر فردا تعطیل شد

به گزارش خبرآنلاین،‌با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

مهر نوشت: فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898858

دیگر خبرها

  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • بهاباد امروز لرزید
  • بزرگ‌ترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله بامدادی این استان جنوبی را لرزاند
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» را لرزاند
  • زلزله ۳.۲ ریشتری در خرم آباد
  • زمین لرزه ۴.۲ ریشتری خوی را لرزاند