Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@17:24:23 GMT

تخریب کامل تنها بیمارستان سرپل ذهاب! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۳۸۶۵

تخریب کامل تنها بیمارستان سرپل ذهاب! +تصاویر

تنها بیمارستان شهرستان سرپل ذهاب پس از وقوع زلزله به‌طور کامل تخریب‌شد.

خبرگزاری مهر: در پی وقوع زلزله ۷.۲ ریشتری در کرمانشاه، شهرهای سرپل ذهاب، ازگله و قصر شیرین لرزیدند و پس‌لرزه‌ها در این شهرها ادامه دارد.

شهروندان در این شهرها به خیابان‌ها آمده و در بوستان‌های شهر به سر می‌برند.

تعداد مجروحان در شهرستان سرپل ذهاب بالا است، نیروهای امدادی به همراه سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی در محل حادثه حضور دارند، مجروحان به شهرهای مجاور اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار تاکنون در کرمانشاه ۶۱ نفر کشته شده اند.

به گفته منابع محلی تنها بیمارستان شهر کاملاً تخریب‌شده است.

کلمات کلیدی: سرپل ذهاب ، بیمارستان ، زلزله ، تخریب بیمارستان ، تصاویر

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری زن جوانی که به علت اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابق خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سعید یوسفی فعال در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله "ملاباشی" شهر اردبیل ماموران کلانتری ۱۶ "سبلان" در قالب گشت انتظامی به محل اعزام مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با بررسی اولیه ماموران مشخص شد که ۲ نفر که پیش از این زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن دیگر طرف درگیری بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت های وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ یوسفی فعال با اشاره به دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل اضافه کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری افراد می توانند اختلاف خود با دیگران را از مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود