Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-شمار تلفات زلزله‌ وسیع در تعدادی از استان‌های کشور به ۱۴۱ کشته و حدود ۱۶۸۳ مصدوم رسیده است.از ساعت ۲۱:۱۶ دقیقه یک‌شنبه ۲۱ آبان‌ماه بیش از ۵۰ زلزله استان‌های تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌رضوی، کرمانشاه، فارس، لرستان، همدان، ایلام، زنجان، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، کردستان، قزوین، خوزستان، اصفهان، بوشهر و اردبیل را لرزاند که بنا بر اخبار دریافتی، شدیدترین کانون این زلزله در استان‌های کرمانشاه و ایلام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون ۹۷ نفر سرپل ذهاب، ۴ نفر ازگله، ۳ نفر گهواره، ۱۳ نفر کرند، ۹ نفر ثلاث‌باباجانی، ۱۳ نفر اسلام‌آباد غرب و ۲ نفر در قصر شیرین جان خود را از دست داده‌اند. همچنین شمار مصدومان به ۱۶۸۳ نفر رسیده است.

دستور رییس‌جمهور برای پیگیری ابعاد زلزله

رییس سازمان مدیریت بحران و معاون وزیر کشور از آمار بالای مجروحان زلزله در قصر شیرین خبر داد. اسماعیل نجار از دستور شخص رییس‌جمهور برای پیگیری ابعاد زلزله در کشور به در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: وزیر کشور نیز دستور ویژه‌ای برای پیگیری ابعاد زلزله به مدیریت بحران داده است. در حال حاضر شورای مدیریت بحران در استان کرمانشاه تشکیل شده و استان‌های همجوار نیز برای ارائه خدمات درمانی و امدادرسانی در حالت آماده‌باش هستند.

نجار متذکر شد: در ارتباطی که با فرماندار قصر شیرین داشتم، وی گفت تعداد مجروحان قابل توجه اعلام شده و احتمال اینکه تعدادی زیر آوار باشند، وجود دارد. در حال حاضر از تعداد تلفات و مجروحان احتمالی سایر استان‌ها اطلاعی نداریم اما در حال پیگیری هستیم. رییس سازمان مدیریت بحران با اعلام اینکه کشور آماده امدادرسانی است، تاکید کرد: مردم خونسردی خود را حفظ کنند.

 تیم‌های هلال‌احمر در حالت آماده‌باش

مرتضی سلیمی معاون سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: تیم‌های هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند. او ادامه داد: مردم نگران نباشند. به علت عمق کم زمین‌لرزه این زلزله در سایر استان‌ها احساس شده است.

قطع برق قصرشیرین میزان خسارات را غیرقابل تشخیص کرده است

فرماندار قصر شیرین درباره تعداد مجروحان و کشته‌های حادثه زلزله بیان داشت: تا این لحظه ۲۵ نفر مجروح و ۲ نفر کشته شده‌اند.

، رضا اردکانیان درباره وقوع زلزله در سرپل ذهاب و امدادرسانی به این مناطق گفت: تاسیسات برق‌رسانی سرپل ذهاب به دلیل نزدیکی به کانون زلزله، آسیب فراوانی دیده و از شب گذشته رسیدگی به مشکل قطع برق در این منطقه در دستور کار است.

وی ادامه داد: در این منطقه هیچ‌گونه مشکلی از نظر حضور پست‌های امداد برق نداریم و با رفع خسارت‌ها و برقراری دوباره جریان برق در این منطقه با سرعت پیگیری می‌شود.

وزیر نیرو تصریح کرد: شبکه آب و برق استان‌های نزدیک به مرکز وقوع زلزله یعنی کرمانشاه، کردستان و ایلام در وضعیت پایدار قرار دارد و سرپل ذهاب نیز در چند ساعت آینده برق‌دار می‌شود.

-این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: با اعلام حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو رونیز یک گروه امدادی به محل حادثه واقع در جاده روستای ازان به روستای حسن رباط اعزام شد.


محمد جواد نوروزی افزود: یک نفر در صحنه حادثه جان باخت و یک مصدوم این حادثه با کمک نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ وزوان به بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به یک مصدوم در محور بروجن به بلداجی
  • شمار شهدای غزه از ۳۴ هزار نفر فراتر رفت
  • آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • فیلم/ آخرین وضعیت امدادرسانی در استان‌های سیل‌زده کشور
  • آتش سوزی در شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم داشت
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • انفجار در پایگاه هوایی راهبردی «میرون» رژیم اسرائیل
  • آغاز رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت پیاده و موتوری