Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ خبرهای رسیده حاکی است که در زلزله ۷.۳ ریشتری شب گذشته، قصر شیرین تاکنون بیشترین تلفات زلزله را داشته است.

گفته می شود که بیش از 155 نفر از مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی در این زلزله کشته و بیش از 1500 نفر زخمی شده اند ولی آمار دقیق از شمار تلفات هر یک از این سه شهرستان منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال وقوع زلزله، بخشی از اورژانس بیمارستان شهدای قصرشیرین تخریب شده است. 

اولین آمار، فوت ۶ نفر در قصر شیرین

فرامز اکبری فرماندار قصر شیرین پس از وقوع زلزله اولین آمار کشته های این شهرستان مرزی را ۶ نفر اعلام و خاطرنشان کرده بود که تعداد زخمی ها در این شهر زیاد است.

او همچنین گفته بود که به دلیل قطع شدن برق آمار دقیقی مشخص نیست.

فرماندار قصر شیرین از تخریب مرکز درمانی سرپل‌ذهاب و بیمارستان قصرشیرین خبر داده و گفته است، بر اوضاع مسلط شده ایم و فقط به تعدادی چادر در قصر‌شیرین نیاز داریم. 

وی با اشاره به رفع مشکل آب و توزیع آب بسته‌بندی شده در میان مردم گفته است که با روشن شدن هوا میزان خسارت جمع‌بندی خواهد شد.

جان‌باختن بیش از 155 نفر در 3 شهرستان استان کرمانشاه

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 155 نفر از مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی به‌دلیل وقوع زلزله کشته و بیش از 1500 نفر زخمی شدند.

فرهاد تجری گفته است که بیش از 1500 نفر از مردم شهرستانهای قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی بر اثر زلزله شب گذشته مصدوم و بیش از 155 نفر از مردم این سه شهرستان کشته شدند.

به گفته نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، با توجه به شدت وقوع زلزله در سرپل‌ذهاب تاکنون فوت 100 نفر در این شهرستان گزارش شده است.

تجری با بیان اینکه هیچ فردی از مصدومان، بیماران یا پرسنل پزشکی بیمارستان در زیر آوار نیستند افزود: مصدومانی که نیازمند اقدامات تخصصی باشند به مرکز استان کرمانشاه اعزام می‌شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین سن فوت‌شدگان در سال ۱۴۰۲

به گزارش «ابناک» به نقل از تسنیم، بر اساس گزارش‌های آماری مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال میزان نرخ خام فوت کل کشور در سال ۱۴۰۲ برابر با ۵.۳ در هزار نفر جمعیت بوده است که استان گیلان با نرخ ۷.۴ در هزار نفر جمعیت بیشترین نرخ فوت و استان کهگیلویه و بویراحمد با نرخ ۳.۹ در هزار نفر جمعیت کمترین نرخ فوت را در بین استان‌ها داشته‌اند.

بر اساس این گزارش، بیشترین تعداد فوت‌شدگان مربوط به گروه سنی ۸۹-۸۵ سال است، به طوری که ۹.۹ درصد از کل فوت‌شدگان مرد و ۱۲.۵ درصد از کل فوت‌شدگان زن مربوط به این گروه سنی بوده‌اند.

دیگر خبرها

  • زلزله سرپل ذهاب را لرزاند
  • زلزله ۳.۱ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • اجتماع مردم سرپل‌ذهاب در حمایت از حمله موشکی سپاه به اسراییل
  • میانگین سن فوت‌شدگان در سال ۱۴۰۲
  • زلزله ۳.۷ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • سرپل ذهاب لرزید
  • وقوع زلزله ۳/۷ ریشتری در سرپل ذهاب
  • سرپل‌ذهاب لرزید
  • چرا زمین‌لرزه تایوان تلفات کمی داشت؟
  • عبور موشک‌های شلیک شده به سمت اسرائیل از آسمان سرپل ذهاب