Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-16@04:05:41 GMT

تاکنون؛ بیش از 94 پس لرزه در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۵۰۲۳

تاکنون؛ بیش از 94 پس لرزه در کرمانشاه

بیش از 94 پس لرزه در کرمانشاه رخ داده است و این مساله خسارات احتمالی را بیشتر می کند. بازار نیوز - ‌مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه از وقوع حدود 94 پس لرزه از شب گذشته تاکنون خبر داد و گفت: به نظر می‌رسد که زلزله اصلی همان زلزله 7.3 ریشتری شب گذشته (21 آبان) بوده است.

‌فرهاد فروزی با اشاره به زمین لرزه بزرگ 7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 ریشتری شب گذشته ازگله، اظهار کرد: این زمین لرزه ساعت 21 و 48 دقیقه رخ داد.

وی افزود: از آن زمان تا ساعت شش و 44 دقیقه صبح امروز(22 آبان) حدود 94 پس لرزه داشتیم که اکثر آنها در همان منطقه ازگله بوده است.

مسئول شبکه لرزه نگاری استان کرمانشاه با بیان اینکه از این پس لرزه‌ها 12 مورد آن بالای چهار ریشتر بوده  و در کرمانشاه احساس شده است، تاکید کرد: بزرگترین پس لرزه‌ای که تاکنون داشتیم 4.6 ریشتر  و در ازگله بوده است.

فروزی عنوان کرد: اگرچه کانون اصلی این زمین لرزه در ازگله بوده، اما این لرزش گسل‌های منطقه را تحت تاثیر قرار داده و شاهد لرزش‌هایی در سرپل ذهاب، قصرشیرین، پاوه و ... هستیم.

وی از روند کاهشی پس لرزه‌ها از نظر بزرگی و دامنه خبر داد و یادآوری کرد: با این وجود به احتمال زیاد زلزله اصلی و بزرگ همان زلزله 7.3 ریشتری دیشب بوده است.ایسنا
برچسب ها: تلفات زلزله کرمانشاه ، تلفات زیاد زلزله در غرب ایران ، 94 پس لرزه در کرمانشاه

منبع: بازار نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع زلزله ۳/۷ ریشتری در سرپل ذهاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، این زمین لرزه ساعت ۱۱:۴۳:۵۴ پیش از ظهر امروز در عمق ۱۷ کیلومتری زمین رخ داد.

دیگر خبرها

  • وقوع زلزله در نصرت آباد زاهدان
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد
  • سرپل ذهاب لرزید
  • وقوع زلزله ۳/۷ ریشتری در سرپل ذهاب
  • سرپل‌ذهاب لرزید
  • چرا زمین‌لرزه تایوان تلفات کمی داشت؟
  • راه‌اندازی پنج ایستگاه لرزه‌نگاری جدید در کرمانشاه
  • زلزله شدید چین را لرزاند
  • معرفی گسل‌های لرزه‌خیز استان مازندران/زمین‌لغزش، مخاطره ثانویه زلزله‌های گسل شمال البرز