Web Analytics Made Easy - Statcounter

8 گروه امدادرسان هلال احمر مازندران به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت : 40 امدادگر گروههای واکنش سریع این جمعیت صبح امروز با 8 خودروی امداد و نجات کمک دار و تریلی حمل بار به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شدند .
اکبری با اشاره به آمادگی کامل مازندران برای امدادرسانی به هموطنان زلزله زده استان کرمانشاه افزود: در صورت اعلام نیاز سازمان امداد و نجات هلال احمر ؛ امدادگران مازندرانی با تجهیزات کامل به مناطق زلزله زده اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلزله 7 و 3 دهم ریشتری در استان کرمانشاه تاکنون 141 کشته بر جا گذاشته است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در نشست ستاد مدیریت بحران کرمانشاه که امروز (هشتم اردیبهشت) با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد، از بالا بودن حوادث کوهستان در کرمانشاه بواسطه کوهستانی بودن این منطقه یاد کرد و گفت : امسال ۳۰ حادثه کوهستان در استان رخ داده که از نظر تعداد حوادث و تعداد موارد فوتی ناشی از حوادث کوهستان دومین استان کشور هستیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته شاهد آمار بالای حوادث کوهستان در کرمانشاه بودیم، به گونه‌ای که از ۸۵۸ حادثه رخ داده در سطح استان که هلال احمر در آن ماموریت داشته، ۹۹ مورد آن حوادث کوهستان بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از دشواری عملیات در حوادث کوهستان یاد کرد که پُرهزینه و با ریسک بالا بوده و نیازمند تجهیزات تخصصی است.

محمدی خواستار تامین تجهیزات بیشتری برای رسیدگی به حوادث کوهستان در کرمانشاه شد و عنوان کرد: تجهیزات کنونی که در اختیار داریم پاسخگو نیست و برخی از آنها قدیمی و فرسوده هستند.

وی از کم توجهی به امکانات و تجهیزات امدادی مورد نیاز کرمانشاه بعد از زلزله سال ۱۳۹۶ نیز گلایه کرد و یادآور شد: اکنون که تا حدودی برای سیل سیستان و بلوچستان کمک‌هایی ارسال کردیم، موجودی انبار‌های استان برای حدود دو درصد جمعیت کرمانشاه کافی است، درحالیکه بلحاظ استاندارد‌ها این میزان باید برای ۱۰ درصد جمعیت استان جوابگو باشد.

محمدی خواستار توجه ویژه به امکانات و تجهیزات امدادی مورد نیاز در کرمانشاه شد و افزود: با توجه به تعدد و تنوع بالای حوادث و مخاطرات، در اختیار داشتن امکانات و اقلام امدادی ضروری است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت