Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@20:58:19 GMT

عکس: واکنش «آزاده نامداری» به زلزله در زادگاهش

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۵۷۹۱

عکس: واکنش «آزاده نامداری» به زلزله در زادگاهش

آزاده نامداری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: بی تو هرلحظه مرا بیم فروریختن است مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست

سرویس عکس و فیلم فردا: آزاده نامداری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: بی تو هرلحظه مرا بیم فروریختن است مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست پ.ن. ازصمیم قلبم باهموطنانم درشهرهای زلزله آمده بویژه شهرم "کرمانشاه"همدردی میکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم خبرهای تلختر ازاین نشنویم. خدایا خودت کمک کن.

 

کلمات کلیدی: آزاده نامداری ، مجری تلویزیون ، زلزله کرمانشاه ، عکس اخبار مرتبط فلاحت‌پیشه: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی پر شده است واکنش چهره‌ها به وقوع زلزله شب گذشته +تصاویر پیشنهاد ویژه پیشنهاد ویژه ۷ هشدار عجیب در بدن که می‌گوید شما نیاز به خواب بیشتری دارید هزينه‌ تعمیرات خانه با چه کسی است؟ مستاجر یا صاحبخانه؟ ۵ گیاه مخصوص اتاق خواب برای تجربه یک خواب عمیق بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ طلاق‌تان را ۲۴ساعته می‌گیریم، مهر طلاق هم پاک می‌کنیم! ۷ نکته طلایی درباره خرید و تعویض لنت‌ ترمز ماشین گزارش خطا نظر شما نام: ایمیل: * نظر: پربازدید ها ۶ آذر امسال تعطیل رسمی است؟ آخرین وضعیت خسارات زلزله امشب زیارت و اعمال شب و روز اربعین حسینی زلزله ۴.۵ ریشتری ازگله کرمانشاه را لرزاند وقتی یک دهه هفتادی با پوشیه جلب توجه می‌کند پربحث ترین وقتی یک دهه هفتادی با پوشیه جلب توجه می‌کند (۶۶نظر) ظریف اگر دین داشت برجام را امضا نمی‌کرد!! (۴۲نظر) برای رفع خطر جنگ باید تسلیم شویم (۲۷نظر) بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ (۲۵نظر) آیا واقعا بادمجان به ولایت خدا اعتراف کرده است؟! (۱۶نظر) آخرین اخبار عکس: واکنش «آزاده نامداری» به زلزله در زادگاهش تصاویر: خسارات شدید زلزله در سر پل‌ذهاب عکس: خودرویی که زیر آوار زلزله له شد عکس: نجات مردم زلزله زده توسط گروهان ضد چریک ارتش تصویری دلخراش از قربانیان زلزله قصرشیرین تصویری که ازدواج مجدد «هومن سیدی» را لو داد! واکنش چهره‌ها به وقوع زلزله شب گذشته +تصاویر نقابی که تمهیدات امنیتی آیفون X را خنثی کرد! +عکس مناطق تحت تاثیر زلزله ۷.۲ ریشتری از نگاه گوگل +عکس ترامپ باز هم جنجال آفرید! +عکس ریزش سقف بیمارستانی در ارومیه پس از وقوع زلزله +عکس عکس: خودرویی در زیر آوار در قصرشیرین تصويرى كه در سريال برره اجازه انتشار نيافت! +عکس عکس: زمین لرزه در تهران هم احساس شد عکس: خسارات شدید زلزله در قصر شیرین پیوندها آرشیو درباره ما خانه سیاست اقتصاد فرهنگ ورزش جامعه عکس و فیلم بین‌الملل سبک زندگی حسینیه کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید: "ایران سامانه"

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش سردار آزمون به حمله قلبی ایوان اندیکا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم با انتشار پستی در فضای مجازی، به حمله قلبی ایوان اندیکا هم‌تیمی خود در جریان بازی مقابل اودینزه واکنش نشان داد.

این بازی که در چارچوب هفته سی و دوم سری آ ایتالیا برگزار می‌شد، به دلیل این اتفاق ناگوار در دقیقه ۷۰ نیمه‌تمام ماند. در حالی که دو تیم تا آن لحظه به تساوی یک بر یک رسیده بودند.

سردار آزمون که به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت، با انتشار عکسی در کنار اندیکا در اینستاگرام خود نوشت:

ایوان بی‌صبرانه منتظر دیدنت هستم.

باشگاه رم نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که وضعیت اندیکا خوب است و او زیر نظر پزشکان قرار دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895416

دیگر خبرها

  • زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی مجن شاهرود
  • زلزله ۳.۹ ریشتری حوالی مجن شاهرود رخ داد
  • وقوع زلزله در نصرت آباد زاهدان
  • عکس| واکنش سردار آزمون به حمله قلبی ایوان اندیکا
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • جابجایی ۶.۹ میلیون «مرسوله پستی» در کرمانشاه
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • وقوع زلزله ۳/۷ ریشتری در سرپل ذهاب
  • وقوع بارش‌های پراکنده و موقت برای کرمانشاه
  • راه‌اندازی پنج ایستگاه لرزه‌نگاری جدید در کرمانشاه