Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- وزیر نیرو گفت: به دلیل وسعت خسارت در منطقه سرپل ذهاب و رعایت مسائل ایمنی، برق رسانی در این منطقه با روشن شدن هوا پیگیری می شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از وزارت نیرو، رضا اردکانیان که فرماندهی عملیات امدادرسانی به وضعیت تامین آب و برق مناطق زلزله زده را شخصاً پیگیری می کند، گفت: تاسیسات برق رسانی سرپل ذهاب به دلیل نزدیکی به کانون زلزله، آسیب فراوانی دیده است و از شب گذشته رسیدگی به مشکل قطع برق در این منطقه در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این منطقه هیچگونه مشکلی از نظر حضور پست های امداد برق نداریم و با آغاز روز، رفع خسارت ها و برقراری دوباره جریان برق در این منطقه با سرعت پیگیری می شود.
وزیر نیرو تصریح کرد: شبکه آب و برق استان های نزدیک به مرکز وقوع زلزله یعنی کرمانشاه، کردستان و ایلام در وضعیت پایدار قرار دارد و سرپل ذهاب نیز در چند ساعت آینده برق دار می شود.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 درجه در امواج درونی زمین (ریشتر) یکشنبه شب بخش های غربی ایران و شهرهای مختلف عراق و مناطقی در کشورهای ترکیه، ارمنستان، کویت، عربستان سعودی و امارات متحده عربی را لرزاند.
سخنگوی ستاد مدیریت بحران کشور دقایقی پیش اعلام کرد تا کنون 207 نفر در زلزله غرب کشور کشته شده اند و تعداد مجروحین نیز به حدود 1700 نفر رسیده است.

IRNAeco@
اقتصام**9189**2025
خبرنگار: اسماعیل داودی*انتشار: لیلا جودی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات کارگران در باغملک

بهروز فرج الهی فرماندار شهرستان باغملک مشکلات کارگران شرکت صحرای جنوب در زمینه تعدیل نیروی انسانی و قطع همکاری با برخی از کارگران را با حضور مدیرعامل این شرکت پیگیری کرد و گفت: مصوب شد تا یک ماه آینده شرکت کاهش نیرو نداشته باشد.

او موضوع اخراج سه نیروی بومی شرکت سهند سازه را با حضور نیرو‌های اخراج شده و نماینده شرکت پیگیری و مورد بررسی قرار داد.

فرماندار باغملک گفت: با توجه به نزدیک شدن به هفته کارگر اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی با هماهنگی شهرداری‌ها و بخشداری‌ها ضروریست برنامه تجلیل و در شأن کارگران عزیز و زحمت کش برگزار کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم
  • رفع مشکلات کارگران در باغملک