Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق حسنوند روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه اکسین البرز برای پرداخت بدهی خود هیچ گونه مشکلی ندارد اظهار داشت: قرارداد فی مابین هیات فوتبال و تیم اکسین روز گذشته به امضاء مالک باشگاه، نهایی شده و در هفته جاری بدهی تیم به هیات فوتبال پرداخت می شود.
وی اضافه کرد: اکسین البرز تا کنون به تمامی تعهدات خود عمل کرده و در 2 مرحله تعهداتی که از فصل قبل به هیات فوتبال استان را داشته پرداخت کرده است
حسنوند گفت: بدهی اکسین البرز به هیات فوتبال اگر تا کنون پرداخت نشده به این دلیل بوده که قرارداد هنوز تکمیل نشده بود و با توجه به نهایی شدن این قرارداد، بدهی به هیات فوتبال پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اکسین البرز یکی از تیم هایی است که به صورت منظم به تعهدات مالی خود عمل کرده و به تمامی تعهدات خود پایبند است.
عضو هیات مدیره اکسین البرز افزود: قرارداد فی مابین هیات فوتبال و اکسین البرز، پیش از این نقص داشت و قرار بود این قرارداد بررسی و موارد نقص آن برطرف شود که روز گذشته پس از بررسی های همه جانبه تمامی این نقص ها برطرف و به امضا مالک باشگاه رسید.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند

همزمان با روز معلم، معلمان نیکوکار با پرداخت ۵۰ میلیون تومان زمینه آزادی یکی از همکاران خود را که به دلیل بدهی مالی در زندان به سر می‌برد، فراهم کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد مردمی دیه استان تهران، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز، همزمان با دوازدهم اردیبهشت، گروهی از معلمان نیکوکار در اقدامی انسان‌دوستانه با اهدای ۵۰ میلیون تومان در پرداخت بدهی یک نفر معلم که با بدهی مالی در زندان به سر می‌برد، سهیم شدند.

این زندانی ۵۱ ساله که جز زندانیان جرایم غیرعمد بود، پس از راه‌اندازی یک شرکت دچار مشکلات مالی شده، حتی منزل مسکونی خود را هم فروخته است و پس از زندانی شدن و جدایی همسرش، فرزندانش در شرایط معیشتی نامساعد به سر می‌بردند.

زندانی یاد شده با پرداخت مبلغ اهدایی از سوی معلمان و کمک‌های نیکوکاران دیگر استان، عصر امروز آزاد شده، نزد فرزندانش باز خواهد گشت.

خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند؛ همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 749785

دیگر خبرها

  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی‌ها بر دوش مردم است
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است