Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@19:03:43 GMT

دستور سرلشکر باقری برای کمک به حادثه‌دیدگان زلزله

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۶۷۲۳

خرداد:رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به سازمان‌های نیروهای مسلح دستور داد تا تمامی امکانات خود را برای کمک به حادثه‌دیدگان زلزله بسیج کنند.به گزارش خرداد به نقل از مهر، در پی وقوع زلزله شامگاه یکشنبه که بخش‌هایی از استان‌های غربی کشورمان را تحت تاثیر قرار داد، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از نیروهای مسلح خواست تا امکانات امدادی خود را در اختیار حادثه دیدگان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
وی در این پیام ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدیده و آرزوی سلامت و بهبودی برای آسیب‌ دیدگان، ابراز امیدواری کرده است که با همت و تلاش نیروهای امدادی زندگی برای مردم مناطق آسیب دیده به شرایط عادی بازگردد.
بر اساس این گزارش، نیروهای مسلح مستقر در مناطق آسیب دیده اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با بهره گیری از امکانات موجود موفق شده‌اند اقدامات مناسبی در کمک به آسیب دیدگان به انجام رسانند. برچسب ها: سرلشکر باقری ، حادثه‌دیدگان زلزله ، محمد باقری

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور باقری اظهار کرد: ساعت ۲۳ و ۱۰ دقیقه شامگاه جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه، یک ساختمان دو واحدی در کوی ملت اهواز به دلیل گودبرداری غیر اصولی در زمین مجاور و آب‌گرفتگی ناشی از ریزش باران، دچار تخریب شد.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر اهواز بلافاصله پس از اعلام خبر حادثه از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، به محل حادثه اعزام شدند.

باقری گفت: با انجام ارزیابی‌های اولیه و تثبیت صحنه حادثه، این حادثه تلفات جانی نداشت.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز خبر داد: پس از ایمن‌سازی صحنه حادثه، این عملیات در ساعت ۲۰ دقیقه بامداد امروز پایان یافت.

کد خبر 6096390

دیگر خبرها

  • همدردی باشگاه هوادار با آسیب دیدگان حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد