Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: نیروها و تجهیزات امدادی این استان بامداد دوشنبه برای کمک رسانی به زلزله زدگان ثلاث باباجانی کرمانشاه اعزام شدند.

ایران آنلاین /محمد محمدی روز دوشنبه  افزود: در پی وقوع زلزله هفت و 2 دهم ریشتری شب گذشته در عراق و بخش های شمالی و غربی ایران، تیم های واکنش سریع، اسکان اضطراری و آواربرداری هلال احمر استان مرکزی به کرمانشاه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ساعاتی پس از حادثه یک دستگاه مینی بوس با 17 نیروی تخصصی، سه دستگاه آمبولانس، تیم درمان اضطراری، یک دستگاه پی کاپ به همراه سگ های تجسس، 2 دستگاه خودروی کمک دار با 6 نفر نیروی پشتیبان و یک دستگاه کامیون با 24 تخته چادر و 120 تخته پتو به منطقه ثلاث باباجانی کرمانشاه اعزام شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: این استان در زمره استان های معین کرمانشاه نیست اما در این حادثه به عنوان استانی بود که در نخستین ساعات برای امدادرسانی به منطقه فرستاده شدند.
محمدی گفت: مدیریت بحران کشور در استان مرکزی برای حادثه دیدگان زلزله در استان کرمانشاه درخواست یکهزار تخته چادر و 2 هزار تخته پتو داشته است که در این راستا نیز اقدام های لازم صورت گرفته و مقرر شده با هماهنگی اداره کل حمل و نقل و پایانه ها و بنیاد مسکن استان مرکزی و شهرداری دلیجان 10 دستگاه کامیون تامین شود.
وی اظهار کرد: انبارهای هلال احمر محلات و دلیجان به عنوان انبارهای جامع استان مرکزی است و چادرها و پتوهای درخواستی از این انبارها اعزام می شود.
وی گفت: 10 دستگاه کامیون با هماهنگی دستگاه های مربوطه به انبارهای امدادی محلات و دلیجان اعزام شده و در حال بارگیری است.
بر اساس اعلام سخنگوی ستاد مدیریت بحران کشور، زلزله کرمانشاه تاکنون 164 کشته و یکهزار و 686 نفر مجروح داشته است.
زمین لرزه یکشنبه شب 7.3 ریشتر و محل وقوع استان کرمانشاه - حوالی ازگله بوده است.
این زمین لرزه دقیقا در ساعت 21 و 48 دقیقه رخ داده و طول جغرافیایی: 45.9 و عرض آن : 34.84 و در عمق 11 کیلومتری زمین بوده است/ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل کرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان ، رضا فلاح شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع باران‌های شدید، سیل‌آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان، گفت: نیروهای امدادی هلال احمر تاکنون در 22 شهر و روستای متاثر از سیل به 250 نفر گرفتار در سیل استان کرمان امدادرسانی  کردند و در این مدت 96 نفر  اسکان داده است.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان با اعلام حضور 100 نیروی امدادی در قالب 22 تیم در مناطق سیل‌زده استان گفت: تاکنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متاثر از سیل توسط هلال احمر توزیع شده است.

 بگفته وی: تاکنون شهرستان‌های رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر و ریگان تحت تاثیر حوادث جوی قرار گرفته‌اند.

وقوع باران‌های شدید و سیل‌آسا از ساعات اولیه سه‌شنبه در استان کرمان آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • اعزام گروههای ارزیاب از جمعیت هلال احمر به محل زلزله در روداب سبزوار
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • هلال احمر به ۱۵۰۰ نفر در مناطق سیل زده کرمان امدادرسانی کرد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل کرمان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح
  • آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر شهرستان خاش