Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار فرهنگ مستعد حصاری جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل جلسه شورای جهاد فرهنگی با محوریت هفته بسیج تصریح کرد:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره) فرمان تشکیل بسیج در ۵ آذر صادر شد، قبل از اینکه جنگ تحمیلی شروع شده باشد بسیج ابتدا بر اساس نیازی که انقلاب داشت امنیت شهرها و محلات را برقرار کرد و با شروع جنگ تحمیلی بسیج برای دفاع از کیان اسلامی انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی عازم جبهه های حق علیه باطل شد و یک بار دیگر وظیفه انقلابی خود را انجام داد و دفع تجاوز دشمن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بسیج در تمام عرصه هایی که انقلاب و نظام نیاز داشت حضور پیدا کرده و عرصه های مختلف علمی فرهنگی امنیتی دفاعی توسعه و پیشرفت محرومیت زدایی اقتصادی همه زمینه هایی که مورد نیاز بود وارد شد، چون بسیج از متن جامعه بود و برخواسته از متن جامعه بود خدمت و برای مردم و نظام اسلامی کرده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) تصریح کرد: امروز در آستانه هفته بسیج ستاد هفته بسیج در سپاه حضرت عباس علیه السلام تشکیل شد برنامه‌های این هفته یک بار دیگر مرور شده تا انشاالله با انسجام بیشتری برنامه‌های هفته بسیج در استان اردبیل اجرا شود امسال هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه تا ۵ آذر با شعار "بسیج مظهر مردمسالاری دینی" برنامه های خواهد داشت و برنامه های متنوعی بر اساس عرصه های خدمت که بسیج برای مردم و نظام اسلامی انجام داده است خواهد بود.

مستعد ادامه داد: تجمع بزرگ بسیجیان در ۵ آذر همزمان با سالروز تشکیل بسیج با عنوان "شکوه مقاومت" برگزار خواهد شد و اعزام تیم های پزشکی و گروه های جهادی به مناطق محروم از جمله برنامه‌های هستند که در هفته بسیج اجرا خواهد شد.

وی همچنین به سایر برنامه های این هفته در استان اشاره کرد و گفت: بحث انقلابیون جوان در مجموعه بسیج دانشجویی همایش طلایه داران هجرت، اردوهای جهادی و یادواره‌های شهدا و تجلیل از مقام رزمندگان بسیج کلیه مواردی که در این رسالت و عرصه‌های خدمت بسیج می باشد برنامه‌های متنوعی در نقاط مختلف برگزار خواهد شد.


مستعد این رسالت ها را  وسیله ای برای انسجام بسیجیان عنوان داشت و بیان کرد: بسیجیان با حضور خود پشتیبان ولایت و پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی بیان کرد: امروز می‌بینیم بالاترین قدرت دفاعی در منطقه الگو گرفته از بسیج تشکیل یافته است و این شکل دفاعی جوابگوی تجاوزات دشمن است و با وجود این بسیجیان عزیز هیچ دشمنی نمی تواند چشم طمع به مملکت اسلامی و نظام اسلامی داشته باشد و انشاالله همه ما بتوانیم به عنوان یک بسیجی خدمتگزار صادقی برای نظام اسلامی باشیم.

حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمیاندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) در این جلسه گفت: محورترین عنصر مقاومت حشت الشعبی، بسیج، نبرد مردمی و مقاومت اسلامی از اثر گذاری خاصی برخوردار هستند و در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کرده اند. امروز عربستان تبدیل به بزرگترین توطئه گر شده است و با توطئه گری های خود با ظهور داعش و تفرقه در خاورمیانه شده اما با وجود قاسم سلیمانی ها اجازه نا امنی به قدرت های حکومتی نخواهیم داد.

فیاضی اظهارت داشت: بسیج امروز فرهنگ مقاومت و ایستادگی را در منطقه ایجاد کرده و ترویج می دهد و مقابل تمامی توطئه های دشمنان در خاورمیانه ایستاده است و امروز ایجاد انگیزه برای بسیجیان از مهمترین برنامه بسیج است تا در پایگاه ها و صحنه های جامعه به خوبی عمل کنند.

سردار جلیل بابازده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در این جلسه تصریح کرد، حرکت بسیج یک حرکت جهانی است که حساسیت دشمنان را برانگیخته است و ترس دشمنان امروز از جبهه مقاومت اسلامی، حزب الله، حشت الشعبی و نیروهای انثار الله است.

بابازده رعایت فرامین رهبر انقلاب را یک وظیفه انقلابی دانسته و بسیجیان را سفارش عمل به این فرامین نمود.

جلسه شورای جهاد فرهنگی با محوریت هفته بسیج با حضور فرماندهان نواحی شهرستان های استان اردبیل در سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار نیروهای مسلح افتخار جمهوری اسلامی است

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در آیین رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی به مناسبت روز ارتش (۲۹ فروردین ماه) افزود: اتکای صهیونیستها به پشتیبانی آمریکا نباشد، آنها خودشان هم می‌دانند که اگر از روی بی‌عقلی و روحیه شرارت دست به اقدامی بزنند پاسخ سختی از نیروهای مسلح ما دریافت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: نگرشهای معنوی و اهداف ویژه، نیروهای مسلح ما را بین همه نیروهای مسلح جهان دارای جایگاه ویژه نموده است که جای تبریک به نیروهای مسلح و مردم دارد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه عملیات وعده صادق گواهی بر این اقتدار و عظمت و قدرت نیروهای مسلح بود، افزود: این عملیات مقابله حساب نمی شود، بلکه یک تنبیه کوچک برای این رژیم جعلی بود.

به گفته وی، نظام مقدس اراده بکند با مدیریت رهبر معظم انقلاب، بدیهی است که این قدرت به صحنه می‌آید و تعیین کننده خواهد بود.

نظری گفت: امروز رژیم جعلی و غاصب اسرائیل در مواجهه با حماس و مردم غزه نمی‌داند چه کند و در این باتلاق گیر کرده است و در مقابل قدرت نظام اسلامی و تصمیم نظام اسلامی و اراده این نظام هم دچار چالش است. آنها از قوت و قدرت این کشور و این نظام مطلع هستند.

وی بیان کرد: کسانی که وابسته به تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی بوده در سراسر جهان آماده هستند. رژیم صهیونیستی اگر شرارتی بخواهد انجام دهد حتماً برخورد بسیار شدیدتری و دقیق‌تری و مخربتری انجام خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه آن‌ها بسیار آسیب‌پذیر هستند، افزود: رژیم جعلی اسرائیل آنچه که این رژیم همیشه در دست داشت به ظاهر قدرت نظامی او بود اما با عملیات وعده صادق و همچنین طوفان الاقصی آن هم فرو ریخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: همه در تلاش هستیم که مشکلات را کمتر کنیم و بدیهی است که در فضای اتحاد و انسجام این کار محقق خواهد شد.

رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی به مناسبت روز ارتش، ۲۹ فروردین ماه در منطقه بلوار نماز مشهد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین پیام عملیات وعده صادق
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • اقتدار نیروهای مسلح افتخار جمهوری اسلامی است
  • طوفان‌الاقصی و وعده صادق، قدرت نظامی اسرائیل را فرو ریخت
  • تثبیت موازنه قدرت نظامی منطقه با انجام عملیات صبح صادق
  • عملیات وعده صادق موازنه قدرت نظامی در منطقه را تثبیت کرد
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • اقدامات جمهوری اسلامی در اسرائیل سبب آزادی قدس خواهد شد
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج