Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: استاندار کرمانشاه گفت: آوار برداری‌ها در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه آغاز شده و امیدوار هستیم این کار در کمترین زمان ممکن محقق شود.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه گفت: ۶ شهرستان استان کرمانشاه در زمین لرزه اخیر درگیر بوده و تا حدودی تخریب شده اند.
وی افزود: برق برخی از روستا‌ها و مناطق در کرمانشاه قطع بوده و تا یک ساعت آینده برق در این مناطق وصل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کرمانشاه از آغاز آواربرداری در شهرستان‌های کرمانشاه خبرداد و تصریح کرد: آوار برداری از یک ساعت قبل آغاز شده و در تلاش هستیم این کار در کمترین زمان ممکن انجام شود.
بازوند در خصوص وضعیت انشعابات گاز اظهارکرد: از نظر انشعابات گاز با مشکل مواجه نیستیم و مشکل آب در منطقه نیز برطرف شده است.
وی در رابطه با اقدامات صورت گرفته به منظور اسکان اضطراری شهروندان خاطرنشان کرد: اسکان اضطراری از درب منازل شهروندان زلزله زده آغاز شده و در تلاش هستیم با توزیع چادر در میان شهروندان، کار اسکان آن‌ها را انجام دهیم.
استاندار کرمانشاه از آماده باش بالگرد‌ها در سطح استان کرمانشاه خبرداد و اظهارکرد: ۲۷ بالگرد آماده پرواز بوده و منتظر هستیم با روش شدن هوا بالگرد‌ها را به حرکت در آوریم.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های پراکنده در کشور/ وزش باد شدید طی سه روز آینده در شرق

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز (پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳) در نیمه غربی اصفهان، جنوب یزد، شرق لرستان، شمال فارس، برخی مناطق چهار محال و بختیاری، ارتفاعات کرمان و برخی مناطق شرق و شمال شرق، رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

فردا جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد و کرمان، جنوب اصفهان و شنبه در برخی نقاط استان فارس، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، همچنین یکشنبه در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، برخی مناطق کرمان و ارتفاعات البرز بارش رخ خواهد داد. دوشنبه بارش در غرب و شرق سواحل دریا خزر ادامه خواهد داشت.

طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید در مناطق مستعد گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود.

هواشناسی همچنین اعلام کرد خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی دو روز آینده مواج می‌باشند.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد در شمال شهر و همچنین بارش پراکنده پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۸ و کمینه دما ۷ درجه گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پیگیری برای رفع کدورت آب برخی مناطق شهر خرم‌آباد
  • مشکل کدورت بیش از ۹۵ درصد مناطق خرم‌آباد مرتفع شده است
  • تبدیل کیش به جزیره ایران آینده
  • تداوم بارش‌های پراکنده در کشور/ وزش باد شدید طی سه روز آینده در شرق
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد
  • اجرای دو عملیات پروازی بالگرد اوژانس مازندران
  • زلزله سالند دزفول خسارتی نداشت
  • آبگرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است