Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: باید از ظرفیت های علمی جوانان در حوزه های تولید نرم افزار و صادرات آن استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در دیدار معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار کرد: در دنیای امروز ارتباطات حرف اول را می زند و فعالیت این وزارتخانه ارزشمند و مهم است و امیدوارم که از پتانسیل های وزارت خانه و استان به نحو مطلوب استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در مسئله اشتغال تنها تولید و صنعت مطرح نیست، افزود: می توان در شهرداری ها تسهیلاتی را فراهم کرد که از ظرفیت های علمی جوانان در حوزه های تولید نرم افزار و فروش آن استفاده کنند.
استاندار اصفهان افزود: ما نیازمند دانش بنیان کردن تولید نرم افزار در کشور هستیم که بتوانیم توانمندی های خودرا در تولید نرم افزار به کشورهای دیگر صادرنماییم و رقابت خوبی را در دنیا داشته باشیم.
وی استفاده از توانمندی های جوانان و حمایت از بخش خصوصی را در این راستا مهم ارزیابی کرد و افزود: باید وزارت خانه کمک و حمایت نماید که استان هایی که در این خصوص پیشرفته تر هستند، تولید نرم افزار را یکی از برنامه های اصلی خود قرار دهند تا استان ها بتوانند در این خصوص با تولید کار جدید قدم بردارند.
مهرعلیزاده بر لزوم تدوین برنامه عملیاتی برای ارتقای فناوری ارتباطات در استان تاکید کرد.
معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیز در این دیدار اظهارداشت: وزارت ارتباطات نقش مهمی در توسعه ی کشور دارد و قول می دهیم که کمک خوبی برای مدیریت استان باشیم.
مهدی راسخ با اشاره به بهره بردای از پژوهشکده ی مواد و انرژی در اصفهان، اظهارداشت: امروزه موضوع فضایی از لحاظ اهمیت جزو فناوریی های بسیار مهم بشمار می رود.
وی با بیان اینکه برنامه های خوبی با شهرک علمی و تحقیقاتی به پیش می رود، افزود: در خصوص کسب و کار در روستاها نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: تیم ملی فوتسال در مسیر خوبی است/ شمسایی: فقط قهرمانی آسیا ما را راضی می‌کند

سرمربی تیم ملی فوتسال به وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال قول قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا را داد.

به گزارش ایسنا، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، در حاشیه بازدید کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از اردوی تیم ملی فوتسال گفت: آقای قلعه نویی قبل از مسابقات آسیایی مریض شدند، گفتیم ما هم از قافله عقب نمانیم و ما هم رفتیم عمل کردیم. جا دارد از جناب آقای هاشمی تشکر کنم که محبت کردند و به اینجا تشریف آوردند. آقای تاج که فوق العاده به همراه کمیته فوتسال حمایتشان روی سر تیم است.

او ادامه داد: من یک سال و نیم است که شاهد این زحمات بودم و جا دارد که تشکر کنم. پس از نتایج درخشان فوتبال ما که پس از چندین و چند سال ژاپن را شکست دادیم، در عین شایستگی متاسفانه جام را از دست دادیم و می‌دانیم که امیرخان این مسیر خیلی خوب را جلو می‌روند و همینطور تیم ملی ساحلی که سوم جهان شد، هیچ چیزی به غیر از قهرمانی اینجا عرض می‌کنم که ما را راضی نمی‌کند و در تاریخ ۹ اردیبهشت در ماه مبارک رمضان به واسطه زحماتی که برای ما کشیدند به این مجموعه تقدیم کنیم.

شمسایی درباره وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: تیم خوب و سرحال اردو را از دو روز پیش از ابتدای ماه رمضان شروع کرد و به امید خدا خیالمان راحت است که از سه دهه بازیکن داریم. از دهه ۶۰، ۷۰ و ۸۰ بازیکن داریم. تیم ما هم جوان و هم باتجربه است. هم پشتوانه سازی کردیم و امروز جوانان ۲۰-۲۱ ساله با تجربه بازی‌های بین المللی داریم. اولین تورنمنت پیش روی ما قهرمانی آسیاست و ۵ ماه بعد از آن هم جام جهانی را پیش رو داریم. اولین هدف ما قهرمانی آسیاست که تقدیم این مجموعه کنیم.

به گزارش ایسنا، وزیر ورزش و جوانان هم در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال گفت: غرض از حضور ما عرض خداقوت و خسته نباشید به شما در ماه مبارک رمضان است که قبولی طاعات و عبادات شما از خداوند منان خواستار هستیم. رویداد پیش رو برای فوتسال کشور از درجه اهمیت بالایی برخودار است. آقای شمسایی توضیح دادند که تلاش‌های خوبی شده و به امید خدا تا زمانی که در اردو هستید گوش به فرمان کادر فنی باشید. تلاش ما بر این است که بتوانیم اگر تیم به فینال صعود کرد در فینال حضور پیدا کنیم و آنجا قهرمانی را با هم جشن بگیریم. این مسیر موفقی برای حضور در جام جهانی است که پنج ماه پس از آن انجام می‌شود و مسیر خوبی است. این همدلی که بین بچه‌ها وجود دارد و خواستنی که وجود دارد امیدوارم که نتیجه بگیرید.

او ادامه داد: تیم تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوانان است و آن جوان‌گرایی که در دستور کار آقای شمسایی و کادر فنی قرار گرفته، قابل تقدیر است. فوتبال ما هم اتفاقا همین مسیر را طی می‌کند. آقای قلعه نویی زحمت کشیدند و بعداز حضورشان در جام ملت‌های آسیا، واقعیتش بدشانسی آوردیم. تیم ما لیاقت داشت که به فینال برسد که نشد و با تلاش‌هایی که انجام می‌شود در مقدماتی جام جهانی، هم تیم ملی فوتسال و هم تیم ملی فوتبال ما موفق باشد. در کنار آن فوتبال ساحلی هم ظرفیت بسیار خوبی دارد که در عین شایستگی مقام سوم را کسب کرد. امیدواریم در جام جهانی بعدی با تلاشی که دارند جبران کنند و به مقام‌های بالاتری برسند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوجی: استفاده از توانمندی دانش‌بنیان ها؛ برای حمایت از سرمایه‌گذاران پتروشیمی برنامه‌ جدید داریم
  • رئیسی: از دانش‌بنیان‌ها برای ارتقای سلامت تغذیه بهره‌گیری شود
  • رئیسی جمهور: از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال و فناوری‌های موجود برای ارتقای سلامت تغذیه مردم بهره‌گیری شود
  • تکلیف شهرداری‌ها برای توسعه فیبرنوری در سال ۱۴۰۳
  • دسترسی ۳۷۳ خانوار از مناطق روستایی کوهدشت به شبکه ملی اطلاعات
  • آخرین جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت به میزبانی وزارت ارتباطات برگزار شد
  • ادعای وزارت ارتباطات: افزایش ۵۰ و ۹۵ درصدی سرعت دانلود و آپلود اینترنت ثابت
  • وزارت ارتباطات میزبان آخرین جلسه شورای اطلاع رسانی دولت
  • آماده باش وزارت ارتباط برای عید نوروز
  • وزیر ورزش: تیم ملی فوتسال در مسیر خوبی است/ شمسایی: فقط قهرمانی آسیا ما را راضی می‌کند