Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد: نه تنها هیچ محدودیتی برای حضور کشتی‌گیران تیم ملی در رقابت‌های باشگاه‌های جهان وجود ندارد، بلکه کادر فنی از این موضوع نیز استقبال می‌کند.

علی اشکانی در گفت و گو با ایسنا، درباره اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی پس از تعطیلی حدوداً ۴۵ روزه اظهار کرد: پس از حضور در رقابت‌های آسیایی، کشورهای اسلامی، بازی‌های داخل سالن آسیا و قهرمانی جهان، کشتی‌گیران و کادر فنی تیم ملی به معنای واقعی احساس خستگی داشتند و به همین دلیل پس از استراحتی ۴۵ روزه بار دیگر از ۱۶ آبان‌ماه اردوی تیم ملی را برای آمادگی جهات حضور در رقابت‌های پیش رو آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی کشتی‌فرنگی درباره اهدف کادر فنی در این اردو گفت: هدف ما در این اردو آشنا کردن هر چه بیشتر کشتی‌گیران با قوانین جدید داوری و اوزان جدید و سیستم جدید وزن‌کشی بوده و کمتر بر روی آمادگی بدنی کشتی گیران تمرکز داشتیم چرا که آشنایی با قوانین جدید اهمیت بسزایی برای موفقیت هر چه بیشتر در رویدادهای پیش رو دارد. البته آمادگی بدنی کشتی‌گیران و انجام تمرینات سبک نیز در این اردو اهمیت دارد و سعی می‌کنیم در خلال تمرینات قوانین جدید را نیز برای کشتی‌گیران تبیین کنیم.

وی درباره میزان آمادگی کشتی‌گیران حاضر در اردوی تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: کشتی‌گیرانی که می‌خواهند در رقابت‌های جهانی و مخصوصاً المپیک بزرگی کنند و برای کشورمان افتخارآفرین باشند باید بر روی رفع ایرادات فنی خود و رشد فنی تمرکز کنند. در غیر اینصورت نمی‌توانند به اهدافی که در سر دارند برسند. ما کشتی‌گیرانی می خواهیم که حتماً نسبت به گذشه رشد داشته باشد و برای رسیدن به وضعیت مطلوب تلاش کنند.

اشکانی در پاسخ به این سوال که کدام یک از کشتی گیران تیم ملی در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان شرکت می‌کنند، گفت: ما از حضور حداکثری کشتی‌گیران‌مان در رقابت‌های باشگاه‌های جهان استقبل می‌کنیم چرا که حضور در این رقابت‌ها می‌تواند باعث آشنایی هر چه بیشتر کشتی‌گیران با قوانین جدید باشد و به رشد فنی آن ها نیز کمک خواهد کرد. بنابراین از نظر کادر فنی تیم ملی هیچ محدودیتی برای حضور کشتی‌گیران تیم ملی در جام باشگاه‌های جهان وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان درباره تعداد مصدومان اردوی تیم ملی نیز گفت: به هر حال مصدومیت همواره با کشتی گیران همراه بوده اما در حال حاضر امیر قاسمی منجزی، رامین طاهری و محمد علی گرایی با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند اما انشاءالله به مرور به وضعیت مناسب خواهند رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از حذف رقیب سنتی خود از المپیک ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش مشرق،‌ دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده ۴ طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، ۴ روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند.

طبق اطلاعاتی که به دست آمده یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم