Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند- مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی از روند کاهشی دما در مرکز استان تا پایان هفته و وقوع یخبندان خبر داد.

علیرضا خندان رو در گفت و گو با امتداد نیوز بیان کرد: تا پایان هفته در مرکز خراسان جنوبی روند تدریجی کاهش دما و وقوع قطعی یخبندان را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: کشاورزان با توجه به این وقوع یخبندان از محصولات کشاورزی خود محافظت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خندان رو دمای فعلی بیرجند را ۱۱ درجه سانتی گراد دانست و افزود: نسبت به روز گذشته چهار درجه سانتی گراد کاهش دما را داشته ایم.

وی ادامه داد: دمای هوا طی امشب در بیرجند به صفر درجه سانتی گراد، فردا شب نیز به دو درجه زیر صفر خواهد رسید.

خندان رو با اشاره به پیش بینی وضعیت جوی استان طی ۲۴ ساعت آینده بیان کرد: افزایش ابر، وزش باد و روند کاهش دما را برای استان پیش بینی می کنیم.

بارش یک میلی متری باران در طبس

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی‌ با اشاره به بارندگی های شب گذشته در استان بیان کرد: میزان بارندگی ها در شهرستان طبس یک میلی متر بوده است.

خندان رو ادامه داد: همچنین میزان بارندگی ها در شهرستان قاین ۰.۲ میلی متر، حاجی آباد ۰.۱ میلی متر، درمیان ۰.۱ میلی متر و شهرستان خوسف نیز ۰.۲ میلی متر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین برخی از شهرستان ها مانند سربیشه بارندگی نداشته اند.

true برچسب ها : علیرضا خندان‌رو هواشناسی خراسان جنوبی کاهش دما true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی گفت: از اواخر وقت دیشب تاکنون ایشتگاه بارندگی دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است.

لطفی افزود: علی آباد زارعین با ۱۵ میلیمتر، خور ۱۴ میلی متر، خوسف ۱۳ میلی متر،,فریز ۱۰ میلی متر، حسین آباد ۹ میلی متر بارش را ثبت کردند.

وی گفت: ایستگاه خوسف در بین مراکز شهرستان‌ها بیشترین بارش رابا حدود ۱۳ میلی متر ثبت کرده است.

کارشناس هواشناسی افزود: همچنین  ایستگاه های بیرجند با ۸ میلی متر، نهبندان  ۵ میلی متر، اسدیه، سرایان، سربیشه و فردوس حدود یک میلی متر و قائنات کمتر از یک میلی متر بارش را ثبت کردند.

لطفی افزود: انتظار داریم تا پنج شنبه شب با ادامه فعالیت این توده هوای ناپایدار گاهی وزش باد شدید، رگبار و رعد برق در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و همچنین در ارتفاعات تشکیل مه را داشته باشیم.


دیگر خبرها

  • پیش بینی بارندگی در نیمه شرقی و نیمه جنوبی خراسان جنوبی
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • جیرفت بیشترین بارش استان کرمان را به خود اختصاص داد
  • امدادرسانی آماده باش ۴۰ تیم هلال احمر در خراسان جنوبی
  • مفقود شدن ۳ نفر از منطقه عشایر نشین عنبرآباد در اثر سيل
  • لغزندگی محورهای خراسان جنوبی؛ آماده‌باش نیروهای امداد
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • ثبت بیشترین بارندگی در دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد