Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@02:28:31 GMT

دانشجویان دختر ایلام در چادر اسکان یافتند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۷۶۱۱

دانشجویان دختر ایلام در چادر اسکان یافتند

رئیس دانشگاه ایلام گفت: با توجه به وقوع زلزله، دانشجویان خوابگاهی دختر، شب گذشته را در چاردهایی که برپا شد ، گذراندند.

ایران آنلاین /حمدعلی اکبری با اشاره به زلزله شب گذشته و اینکه آیا به دانشگاه ایلام آسیب وارد شده یا خیر، گفت: شب گذشته بعد از وقوع زلزله، به همراه همکاران در خوابگاه دختران و پسران دانشگاه حاضر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دانشجویان دختر بیشتر وحشت کرده بودند، و این طبیعی بود و لازم بود که کاری انجام شود برای همین، من همراه خانواده خود به میان دانشجویان دختر رفتیم، تا صبح در خوابگاه ماندیم.رئیس دانشگاه ایلام افزود: با همکاری هلال احمر سعی کردیم در محوطه پردیس خوابگاهی خواهران، برای دانشجویان چادر برپا کردیم و خوشبختانه دانشجویان شب را در چادر اسکان یافتند.وی ادامه داد: امروز هم بنابر اعلام ستاد بحران استان ایلام، همه دانشگاه های استان از نظر آموزشی تعطیل هستند.علی اکبری درباره خسارت وارده به دانشگاه ایلام گفت: خسارت مشخصی نبود، ایلام از کانون زلزله دور بوده، اما اخباری مبنی بر ترک برداشتن دیوارها وجود دارد که امروز بررسی شده و گزارش آن آماده می شود.دیشب، زلزله ای با قدرت ۷.۳ ریشتر در مرز عراق و کرمانشاه رخ داد که مناطق وسیعی از کشورمان را لرزاند.

 مهر

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین

آفتاب‌‌نیوز :

بایدن، رئیس جمهوری آمریکا پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت طی سخنرانی خود درباره تظاهرات دانشجویان خواهان پایان جنگ غزه و متفرق کردن اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا، گفت: تظاهرات مسالمت‌آمیز در ایالات متحده مورد قبول است، اما خشونت ضدقانون است. آسیب زدن به دارایی‌های عمومی جزو آزادی بیان نیست.

به نوشته العربیه؛ رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه با ورود گارد ملی به دانشگاه‌های‌مان مخالفیم گفت: یهودی‌ستیزی در دانشگاه‌های ما جایی ندارد. نظم باید در همه مراکز دانشگاهی آمریکا حکمفرما شود. اعتراضات باید در چارچوب قانون و بدون خشونت، نفرت‌پراکنی یا تخریب برگزار شود. حق اعتراض تضمین شده است، اما آشوب جایز نیست.

جو بایدن گفت: اعتراضات تغییری در سیاست‌های من در خاورمیانه نخواهد داد.

منبع: سایت انتخاب

دیگر خبرها

  • درخواست اساتید دانشگاه اموری برای اخراج رئیس دانشگاه
  • سر دادن شعار «شرمت باد» روبروی خانه رئیس دانشگاه کلمبیا
  • دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم
  • اعلام آمادگی دانشگاه های ایران برای پذیرش دانشجویان معترض آمریکایی
  • واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین
  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر
  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • به دانشگاه مردمی فلسطین خوش آمدید