Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-03@02:02:46 GMT

برنامه فشرده لژیونرهای هندبال

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۷۷۲۸

برنامه فشرده لژیونرهای هندبال

به گزارش بولتن نیوز، هجدهمین دوره رقابت‌هاى هندبال قهرمانى مردان آسیا به میزبانى کره‌جنوبی برگزار خواهد شد. قرعه‌کشى این دوره از مسابقات برگزار شد و تیم ملى هندبال ایران در مرحله مقدماتی با تیم‌هاى عراق و ژاپن در گروه اول رقابت می‌کند.

مسئولان فدراسیون هندبال که به تازگی سرمربی تیم ملی را انتخاب کرده‌اند، برنامه‌ریزی کرده‌اند تا ملی‌پوشان اوایل دی ماه به همراه سرمربی جدید خود به اردوی تدارکاتی اسلوونی بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به احتمال فراوان این اردو از اوایل دی ماه آغاز خواهد شد. به این ترتیب هندبالیست‌های ایران بلافاصله پس از این اردوها راهی کره‌جنوبی می‌شوند تا در مسابقات قهرمانی مردان آسیا حضور پیدا کنند.

هندبال ایران این روزها حدود 10 لژیونر در کشورهای مختلف دارد که همگی از ملی‌پوشان محسوب می‌شوند؛ این نفرات تا 28 آذر ماه درگیر مسابقات خود هستند و پس از آن می‌توانند در خدمت تیم ملی باشند. گفته می‌شود نفراتی مانند سجاد و الله‌کرم استکی، محسن باباصفری، افشین صادقی و پویا نوروزی‌نژاد بلافاصله پس از اتمام مسابقات باشگاهی خود در صورت فراهم شدن شرایط به ایران خواهند آمد تا چند روز در کنار خانواده‌های خود بوده و کمی استراحت کنند، اما نفراتی همچون سجاد ندری، علیرضا موسوی، سعید حیدری‌راد، شاهو نصرتی از تیم‌های باشگاهی خود به اردوی اسلوونی خواهد پیوست.

هجدهمین دوره رقابت هاى هندبال قهرمانى مردان آسیا از ۲۸ دی تا ۸ بهمن ماه به میزبانى کره جنوبی برگزار خواهد شد و گروه بندى مرحله مقدماتى هجدهمین دوره مسابقات قهرمانى مردان آسیا به شرح زیر است:

گروه یک : ایران – عراق – ژاپن

گروه دو : بحرین – عمان – ازبکستان – استرالیا

گروه سوم: کره جنوبی – امارات – هند – بنگلادش

گروه چهارم : قطر – عربستان – چین – نیوزلند

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه

تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در آخرین دیدارش در رقابت‌های آسیا-اقیانوسیه مقابل تیم هند پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه برابر تیم ملی هند به میدان رفت و با نتیجه 14 بر 2 برنده شد و به سومین پیروزی خود دست یافت.

هاکی‌بازان جوان ایران که در گروه A با تیم های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت همگروه بودند، بعد از باخت مقابل ازبکستان و تایلند توانستند تیم های کویت و مالزی را مغلوب کنند و به عنوان تیم سوم گروه خود برای دیدار رده بندی به مصاف هند تیم سوم گروه B برود.

تیم کشورمان با پیروزی برابر هند به مقام پنجم این رقابت ها دست یافت و نسبت به سال گذشته یک پله صعود کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • قهرمانی بهنمیر در مسابقات هندبال دختران آموزشگاه‌های مازندران
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد