Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با ابراز تاسف از زلزله در استان های غربی کشور و تسلیت به بازماندگان و حادثه دیدگان به ویژه در زلزله استان کرمانشاه گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان به صورت صد در صد امکانات خود را برای کمک به مردم بسیج کرده ایم.

ایران آنلاین / بهروز حیدرزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از وقوع زلزله در استان های غربی کشور ابراز تاسف و با بازمندگان درگذشتگان زلزله در استان کرمانشاه همدردی کرد و اظهار کرد: تا این لحظه زلزله در استان ایلام تلفات نداشته و ۶۴ نفر زخمی که خوشبختانه درمان شده اند اما پس از وقوع زلزله بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ پس لرزه داشتیم ، بنابراین اداره کل ورزش و جوانان هم چنان بصورت صد در صد با ستاد بحران همکاری دارد و در کنار مردم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: از ساعت ۲۱:۴۵ شب گذشته (یکشنبه) که زلزله به وقوع پیوست بلافاصله وارد ستاد بحران استان شدیم و از همان موقع اقدامات اساسی را انجام دادیم به طوری که اماکن ورزشی استان بویژه استادیوم ها در اختیار ستاد بحران قرار گرفت و چادرها برپا شد و مردم در چادر ها اسکان یافتند که هم چنان ادامه‌ دارد چرا که احتمال وقوع پس لرزه ها هم چنان وجود دارد.

حیدرزاده ادامه‌ داد: به جز بافت های فرسوده که خرابی هایی به دنبال داشته و موجب ویرانی شده است و باعث مجروح شدن ۶۴ نفر از هم استانی ها شد ، خسارت جانی گزارش نشده است اما  هم چنان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام بصورت صد در صد در کنار هموطنان عزیز قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در پایان ، گفت‌:  از دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان که شخصا دستور پیگیری برای کمک به زلزله زدگان دادند ، تشکر می‌کنم  . با دستور وزیر ورزش و جوانان  به صورت صد در صد امکانات خود را برای کمک به مردم بسیج کرده ایم.همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ، گفت‌:  دستور دکتر سلطانی فر در خصوص اقدامات لازم برای کمک به زلزله زدگان بسیار دلگرم کننده بود و از دیشب تمامی اماکن ورزشی مربوط به اداره کل ورزش و جوانان  در سراسر استان در اختیار زلزله زدگان قرار دارد.ارسلان حسینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ضمن تسلیت به ملت شریف ایران برای از دست دادن تعدادی از هموطنان در زلزله شب گذشته (یکشنبه)  غرب کشور و ابراز همدردی با بازماندگان و مجروحین، خاطر نشان کرد: دستور دکتر سلطانی فر در خصوص اقدامات لازم برای کمک به زلزله زدگان بسیار دلگرم کننده بود و ما را در اقدامات موثرتر و سریعتر مصمم کرد.مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید به این نکته که تمامی اماکن ورزشی مربوط به اداره کل ورزش و جو در سراسر استان در اختیار زلزله زدگان قرار دارد، گفت‌:  طبق دستور وزیر ورزش و جوانان  با ستاد بحران کشور همکاری کامل داریم و تمامی این اماکن به خصوص زمین های چمن استان به منظور آرامش بیشتر مردم آماده شده اند.وی با بیان این که در اثر این زمین لرزه مسیر ارتباطی سرپل ذهاب مسدود و خسارات زیادی به این مناطق به ویژه‌  روستاهای قصرشیرین، ازگله، تازه آباد، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب وارد شده است، افزود:  ادارات ورزش و جوانان این مناطق برای کمک به آسیب دیدگان در آماده باش کامل هستند./ پایگاه خبری ورزش 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از اتفاقات رخ داده در جریان رقابت‌های کشتی نونهالان مازندران، مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان این استان خواست به قید فوریت، تخلفات رخ داده را مورد بررسی قرار داده و برای تصمیم‌گیری به این مرکز گزارش کند.

امروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان از حمله و چاقو کشی افرادی در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در استان مازندران به عوامل برگزاری این مسابقات می داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • نهایت آمادگی دفاعی از الزامات یک کشور اسلامی است/ سپاه مجموعه ای از جوانان مؤمن و ولایتمدار است
  • بسکتبالیست‌های مهابادی نماینده ایلام را هم از پیش رو برداشتند
  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب