Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@17:44:14 GMT

گاز مناطق زلزله‌زده از عصر امروز وصل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۷۹۶۹

گاز مناطق زلزله‌زده از عصر امروز وصل می‌شود

پول‌نیوز - معاون وزیر نفت در شرکت ملی گاز با تاکید بر این‌که کارشناسان شرکت‌های گاز استانی، نشت یابی در مناطق زلزله‌زده را بررسی کرده‌اند، گفت: روند گاز رسانی پس از اطمینان از سلامت شبکه و تامین امنیت مردم تا عصر امروز به روال عادی باز می‌گردد.

حمیدرضا عراقی درباره وضع گازرسانی به منازل و اماکن در مناطق زلزله زده در غرب کشور گفت: همه شبکه گازرسانی در غرب کشور روند عادی خود را طی می‌کنند، همچنین از سوی همدان نیز برای مناطق زلزله زده کمک فرستاده‌ایم، که در این میان بیشترین مشکل مربوط به استان کرمانشاه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در پی وقوع زلزله در غرب کشور، شرکت ملی گاز ایران دستور توقف فعالیت پالایشگاه گاز ایلام را صادر کرد تا فعالیت این پالایشگاه پس از انجام بازرسی‌های فنی و تأیید نبود مشکلات فنی، ازسرگرفته شود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز اعلام کرد: گاز در سه شهر مرزی مسیر زلزله در سرپل ذهاب، قصر شیرین، ثلاث باباجانی و جوانرود را قطع کرده ایم تا عملیات نشت یابی انجام شود.

معاون وزیر نفت ادامه داد: خوشبختانه در زمان وقوع زلزله بیشتر مردم خارج از منازل خود بودند و اتفاق خاصی در امر گازرسانی رخ نداد، با این وجود زمانی که مردم به منازل خود بازگردند در صورتی که گاز منازلشان قطع باشد می‌توانند به شرکت گاز استانی اطلاع دهند تا گاز را وصل کنند، همچنین در صورتی که بوی گاز را استشمام کنند باید به سرعت به شرکت گاز اطلاع دهند.

عراقی تاکید کرد: تا عصر امروز شرایط به روال عادی باز می‌گردد و این قطعی گاز تنها به دلیل حفظ امنیت مردم و بررسی نشت یابی گاز در شهرها است.

مجید بوجارزاده، رئیس روابط عمومی و سخنگوی شرکت ملی گاز نیز در این باره گفت: کارشناسان شرکت‌های گاز استانی در حال بررسی نشت یابی گاز هستند و جدا از شهرهای یاد شده، در دیگر  شهرها هیچ مشکلی از بابت گاز رسانی و تامین سوخت مردم وجود ندارد، استان کرمانشاه نیز از آنجا که بیشترین آمار ریزش منازل را داشته باید پس از اطمینان از سلامت شبکه گازرسانی منازل، جریان گاز دوباره وصل شود. 

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران سیل آسا در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با ورود سامانه بارشی از شب دوشنبه به استان یزد، برخی مناطق شاهد بارش باران بود. 

بارانی که دیشب شدت یافت و در پی آن بسیار از معابر شهری دچار آبگرفتگی شد.

آبگرفتگی در برخی خیابان‌ها و معابر شهری یزد به حدی بود که برخی خودرو‌ها دچار نقص فنی شدند و حتی رفت و آمد در خیابان‌ها با مشکل مواجه شد و شاهد ایجاد ترافیک شدید بودیم.

باران سیل آسایی که حتی به منازل در برخی محله‌های یزد آسیب وارد کرد و مردم را نگران کرد.

در پی بارش باران مسئولان استان یزد در قالب تیم‌های عملیاتی، میدان دار بودند و با بازدید از معابر و منازل آسیب دیده و تشکیل جلسه برای مدیریت بحران تمهیداتی اندیشیدند.

استاندار یزد امروز به منطقه حسن آباد و خیابان خرمشهر یزد رفت و از نزدیک در جریان مشکلات مردم در پی بارش باران قرار گرفت. 

مهران فاطمی در این بازدید‌ها برای حل مشکل مردم دستور لازم را داد و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از آمادگی کامل استان برای مدیریت بحران با توجه به شرایط آب و هوایی خبر داد.

وی افزود: ۴۹۰ تیم عملیاتی با حضور هزار و ۵۰۰ نیروی جهادی آماده باش هستند و مردم می‌توانند مشکلات مربوط به آبگرفتگی معابر و منازل خود را با شماره تلفن ۱۳۷ در میان بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • هدر رفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • بهاباد امروز لرزید
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند