Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جعفری برای تسریع در روند کمک‌رسانی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به زلزله‌زدگان راهی کرمانشاه شد.

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی پیش و بلافاصله پس از صدور فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک‌رسانی سریع نیروهای مسلح به مردم زلزله‌زده در غرب کشور، راهی کرمانشاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران  گفت: در پی وقوع زمین‌لرزه نسبتاً شدید دیشب در غرب کشور که موجب آسیب دیدن جمع زیادی از مردم شد، دقایقی پیش سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه عازم کرمانشاه شد.

وی افزود: اگرچه از همان ساعات اولیه وقوع زلزله، واحدهای سپاه پاسداران فعالیت‌های امدادی و کمک‌رسانی خود را آغاز کرده بودند اما سردار جعفری به‌محض صدور فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک‌رسانی نیروهای مسلح به مردم زلزله‌زده، برنامه‌ها و جلسات از قبل پیش‌بینی‌شده را لغو کرد و عازم کرمانشاه شد تا شخصاً فرآیند کمک‌رسانی نیروها و واحدهای سپاه به مردم منطقه را از نزدیک مدیریت کند و اگر نیاز به اقدامات دیگری هم بود، ‌ از همان جا دستورات لازم را صادر کند.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: قرارگاه نجف اشرف سپاه در کرمانشاه، واحدهای بهداری سپاه، واحدهای مهندسی و کمک‌رسانی سپاه هم‌اکنون در حال امدادرسانی به مردم هستند تا از آلام مردم منطقه کاسته شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی مردمی اصفهانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم و عملیات «وعده صادق»+ عکس و فیلم

راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و پاسخ دندان شکست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوزات رژیم کودک کش صهیونیستی راهپیمایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ظهر امروز_ جمعه سی‌ام فروردین_ مردم اصفهان بعد از اقامه نماز جمعه، در حمایت از مردم مظلوم غزه و پاسخ دندان شکست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوزات رژیم کودک کش صهیونیستی راهپیمایی کردند.

امروز مردم اصفهان با مشت‌های گره‌های کرده، با ندای دشمن شکن، الله اکبر حمایت خود را از مجاهدان فلسطین و پاسخ دندان شکست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوزات رژیم کودک کش صهیونیستی فریاد زدند.

بند بند وجود هر مسلمانی از هلاکت هر صهیونیستی ظالم و غاصبی به وجد خواهد آمد که صلح، آزادی، امنیت و آبادانی به جز با نابودی تک تک دشمنان حق به دست نخواهد آمد و از این رو مردم اصفهان همزمان با سایر شهرها و به شکرانه پاسخ دندان شکست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوزات رژیم کودک کش صهیونیستی، بعد از استماع خطبه‌های دشمن شکن نماز جمعه گرد هم آمدند.

کد خبر 745962

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالین اسرائیل غاصب و استکبار جهانی را هویدا ساخت
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • مردم اصفهان در حمایت از عملیات وعده صادق راهپیمایی کردند
  • برگزاری راهپیمایی مردمی اصفهانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم و عملیات «وعده صادق»+ عکس و فیلم
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • پاسخ قاطعانه ایران اسلامی به حماقت دشمن صهیونیستی
  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • نمایش تجهیزات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه