Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد بحران گفت: ۲۱ بالگرد و ۱۴۰ آمبولانس و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه سه فروند هواپیمای بیماربر کار امداد رسانی به مصدومان زلزله را انجام می‌دهند.

بخش اول؛ وضعیت استانهای زلزله زده

بخش دوم؛ آمار ارائه شده از تعداد جان باختگان زلزله قطعی نیست

بخش سوم؛ شرایط در مناطق زلزله زده تحت کنترل است

بخش چهارم؛آمار جان باختگان زمین لرزه غرب کشور؛ ۲۰۷ نفر تاکنون  

بخش پنجم؛ تمام مصدومان سرپل ذهاب به بیمارستان منتقل شده اند

سخنگوی ستاد بحران گفت: ۲۱ بالگرد و ۱۴۰ آمبولانس و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس مشغول امدادرسانی هستند 10:56
سخنگوی ستاد بحران گفت: ۲۱ بالگرد و ۱۴۰ آمبولانس و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه سه فروند هواپیمای بیماربر کار امداد رسانی به مصدومان زلزله را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعیدی افزود: استان‌های ایلام، کردستان، لرستان و همدان به عنوان استان‌های معین مشغول امداد رسانی به مناطق زلزله زده هستند.

به ۲۰ سد مناطق زلزله زده آسیبی وارد نشده است 10:40
مدیرعامل شرکت منابع آب ایران گفت: در بازدید اولیه از ۲۰ سدی که تا شعاع ۱۲۵ کیلومتری زلزله زده در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام قرار دارد، تخریب و آسیبی مشاهده نشده است.
محمد حاج رسولی‌ها در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا­ و سیما با اشاره به اینکه بررسی دقیق درباره آسیب به سد‌ها و تونل‌های آب منطقه تا بعد از ظهر اعلام می‌شود، افزود: چاه‌ها و چشمه‌های این مناطق که برای تامین آب شرب استفاده می‌شود، بعد از زلزله گل آلود شده است.
وی افزود: ­حدود یک میلیون بسته آب­ که برای اربعین به مرز خسروی ارسال شده بود با بسته شدن این مرز ۵۰۰ هزار بسته آب در منطقه خسروی باقی ماند و ۵۰۰ هزار بسته به مناطق دیگر ارسال شد.
همزمان با وقوع زلزله ۱۰۰ هزار بسته آب توزیع شد و تا ظهر امروز نیز قرار است ۲۰۰ هزار بسته آب دیگر میان مردم زلزله زده توزیع شود.

در گفتگوی تلفنی؛ دستور رئیس جمهور به استاندار کرمانشاه برای تسریع در روند کمک رسانی به زلزله زدگان   10:20
رئیس جمهور در گفتگویی تلفنی با هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه از تازه‌ترین گزارش‌های وضعیت امدادرسانی و رسیدگی به زلزله زدگان این استان اطلاع یافت و دستور‌های لازم را صادر کرد.
آقای روحانی یکشنبه شب پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه در گفتگوی تلفنی با وزیر کشور از روند امدادرسانی به زلزله زدگان و رسیدگی به وضعیت منطقه اطلاع یافت و دستور داد تمام امکانات موجود کشور به خصوص استان‌های همجوار در جهت اقدامات فوری و امدادی برای هموطنان گرفتار زیر آوارها، خدمات درمانی برای مصدومان و تامین احتیاجات لازم هموطنان آسیب دیده بسیج شود.
رئیس جمهور همچنین طی دستوری به معاون اول خود ماموریت داد تا ضمن مدیریت عالی موضوع برای پشتیبانی کامل، مجموعه امکانات دولت و سایر نهاد‌های عمومی، نظامی و تشکل‌های مردمی را در این جهت بسیج کند.
آقای روحانی در گفتگوی تلفنی امروز خود با استاندار کرمانشاه، دستور‌های لازم را برای بسیج همه امکانات دستگاه‌ها و نهاد‌ها به منظور امدادرسانی به زلزله زدگان و رسیدگی فوری به وضع آسیب دیدگان و مصدومان صادر کرد.

نوبخت: تمام دستگاه‌های اجرایی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان همکاری کنند 10:14
سخنگوی دولت از جانب رئیس جمهور و هیأت وزیران از وقوع زلزله در غرب کشور ابراز تأسف و با خانواده‌های جانباختگان این حادثه ابراز همدردی کرد.
محمدباقر نوبخت در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۲ آبان) مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقوع زلزله در غرب کشور گفت: مراتب تاسف رئیس جمهور و هیأت وزیران را در پی وقوع زلزله در غرب کشور اعلام می‌کنم و همدردی و تسلیت دولت را به خانواده‌های داغداری که عزیزانشان را در این حادثه از دست داده اند، چه هموطنان عزیز در غرب کشور و چه جانباختگان در کشور همسایه یعنی عراق ابراز می‌کنم.
سخنگوی دولت تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید نهایت هماهنگی و فعالیت خود را برای امدادرسانی به حادثه دیدگان انجام دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۳ دستگاه آمبولانس پیشرفته توسط خیر قشمی

یکی از خیران جزیره قشم در اقدامی خداپسندانه و در جهت کمک به توسعه ناوگان امدادی این جزیره، سه دستگاه آمبولانس به بهداشت و درمان قشم اهدا کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، آیین الحاق یک دستگاه از آمبولانس‌های پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره قشم توسط یک از خیران امروز با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان و جمعی از مدیران و مسئولان اجرایی و نظامی قشم برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در مراسم اهدای این آمبولانس‌، اظهار داشت: سه دستگاه آمبولانس پیشرفته برای اضافه شدن به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم توسط خیر تهیه شده که امروز شاهد الحاق اولین آنها هستیم و دو دستگاه دیگر در آینده نزدیک وارد جزیره می‌شود.

عادل پیغامی افزود: متاسفانه ساکنان جزیره قشم در سالهای گذشته کمتر از تجهیزات و امکانات حوزه بهداشت و درمان برخوردار شده‌اند و در این زمینه کمبودهای زیادی وجود دارد.

بهبود وضعیت بیمارستان خلیج فارس در دستور کار است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: منطقه آزاد قشم متعلق به تمامی ایرانیان است و تولیدکنندگان، بازرگانان و فعالان اقتصادی سراسر کشور می‌توانند برای استفاده از مزیتهای این منطقه در جزیره قشم فعالیت کنند.

وی با تقدیر از اقدام خیرین به‌ویژه خیرین حوزه سلامت و درمان، افزود: فعالان اقتصادی بویژه سرمایه‌گذاران بومی که سال‌ها است از مزیت‌های منطقه آزاد بهره‌مند شدند، می‌توانند برای انجام کار خیر در حوزه‌های مختلف پیش‌قدم شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، خاطرنشان کرد: برای خدمات‌رسانی به ساکنان جزیره قشم در حوزه بهداشت و درمان وظیفه داریم اقداماتی را انجام دهیم و برای بهبود وضعیت بیمارستان خلیج فارس (جیجیان) نیز برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته که در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

پیغامی بیان کرد: براساس آموزه‌های دینی و قرآنی، پرداخت خمس و زکات و انجام کار خیر موجب برکت می شود و می‌تواند شرایط را برای پیشرفت و نشاط اجتماعی فراهم کند.

وی در این مراسم با تبریک به مناسبت حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی، افزود: نابودی رژیم غاصب صهیونیستی یک وعده تاریخی و قرآنی است که اتفاقات روزهای اخیر می تواند نقطه شروع آن باشد.

ضرورت تخصیص اعتبارات ملی برای نیازهای ضروری قشم

امام جمعه شهرستان قشم نیز در این مراسم، اظهار داشت: با توجه به کمبودهای موجود، باید برای تامین نیازهای ضروری ساکنان جزیره قشم اعتبارات ملی تخصیص پیدا کند.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی ادامه داد: در حوزه خیرین سلامت و درمان نیز افراد بسیاری دارای توانمندی در جزیره سکونت دارند و مشغول فعالیت هستند و باید شرایط برای نقش‌آفرینی بیشتر آنها برای افزایش اقدامات خیریه، تسهیل شود.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم با برنامه ریزی و انجام اقدامات شایسته در سال جدید به اقتصادی پویا با مشارکت مردم جزیره جهانی قشم دست پیدا کنیم.

امام جمعه قشم تصریح کرد: براساس آموزه‌های دینی مسلمانان برای برکت و زیبایی مال، خمس و زکات می‌پردازند.

حاجبی همچنین از عملیات و پاسخ مقتدرانه نیروهای سپاه پاسداران علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی قدردانی کرد و گفت: عملیات بی‌سابقه دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که جمهوری اسلامی هیچ تعرضی به فرزندان، خاک و منافع ملت ایران را بر نمی‌تابد.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی ارتش مشغول انسداد نوار مرزی ایران و افغانستان است
  • مشکل ارز اتوبوس های جدید را پشت گمرک گذاشت
  • آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج
  • ببینید | آئین بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی در کلانشهر کرج با حضور وزیر کشور
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت
  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است
  • بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور و ۴۰ دستگاه اتوبوس
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به قشم
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین
  • اهدای ۳ دستگاه آمبولانس پیشرفته توسط خیر قشمی